Lezzet versin diyerek ezerek isyanları Arasından ayırdım kışları hazanları.
Gülistandan topladım birkaç avuç tebessüm Dedim neşe olmalı çözülecek her düğüm.
Gecelerin içinden biraz da imge alıp Hecelerin içine sakladım kalıp kalıp.
Şizofren duyguları, dostun attığı taşı Depresif söylemlerle tamamladım bu aşı.
Başka ne var derseniz söyleyemem sır hepsi Bir dolma ki görseniz dolup taşıyor tepsi.
Hayran kalacaksınız haydi gelin masaya Yanına şiir çırptım gerek kalmaz tasaya.
aklıma gelen bir dörtlük:
Acep neye yarar ki boş olursa nicelik Ziyaret amacımız belki biraz incelik Meteliksiz kaldım da niteliksiz kalmadım Gereksiz hayallerle rüyalara dalmadım. Afet Kırat
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAPRAK SARMASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAPRAK SARMASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ablam bu ne guzel lezzetli dolma boyle ye ye doyum olmaz cok guzeldi duygulardan dolma siir cirpmissin cok guzel bir duygu cok begendim kutladim usta kalemini ve guzel yuregini sevgilerimle
Bunca yoğun duyguyla sarılmış bu dolmadan yememek olur mu...Birgün bir arkadaşa serzenişte bulunmuştum eşimle ilgili yaa ben ne emeklerle dolma sarıyorum önlerine koyuyorum bir eline sağlık demek bile zor geliyor.. arkadaşım da gülmüştü dert ettiğin şeye bak sanırım senin başka sorunun yok... oysa dolmalar böyle sarılıyor eğer ruhunuz hassassa... ah bunu bilseydi arkadaşım gülermiydi derdime:)) dedikten sonra yüreğinize kaleminize sağlık diyorum Afet hanım ellerinize sağlık... sevgim saygım her daim..
Üzülme, ben de eşime onca güzel yemek için dilimle teşekkür edip eline sağlık dememe. Ama Afet ablam bilir, Allah razı olsun her daim şükranlarım onadır. Sizinkiler de böyledir.
Başka ne var derseniz söyleyemem sır hepsi
Bir dolma ki görseniz dolup taşıyor tepsi.
Hayran kalacaksınız haydi gelin masaya
Yanına şiir çırptım gerek kalmaz tasaya.
ooffff ayranı da şiir olunca doyulmaz tadına ellerine sağlık yüreğine yetkin kalemine sağlık :) çok çok güzel görünüyor sevgimle.