Kendime rastlar mıyım dolaşsam caddelerde Tokat vurur mu acep solgun yüzüme izim Ya adım kalmış mıdır silik müsveddelerde Ama gözüm almıyor bu gün biraz halsizim. Güneşi aradım da her yeri bulut sarmış Belki talihim budur gün doğmadan kararmış.
Kendime rastlar mıyım içinde mürekkebin Şiirlerim durur mu eskiyen defterimde Zehrini içer miyim içimdeki akrebin Hasret çıbanı çıktı derimde her yerimde. Bulutlardan fal baktım karşıma çıktı yüzün Derdine dert ekledi gülümserken gündüzün.
Kendime rastlar mıyım boşalırken bardaklar Mezeyle öpüşürken bir rakı masasında Yanmaz mı kavrulmaz mı acısından dudaklar Ayrılık mı yazılır sevdanın yasasında? Anladım ki sen yoksan yokluğa dayanılmaz Binlerce gece geçse kâbustan uyanılmaz.
Kendime rastlar mıyım yitirilen adreste Açılır mı önümde kapılar kapanmışken Açar mıyım perdeyi koşup gelen her seste Saf su huzur verir mi tutuşmuşken yanmışken. İşte ben hep bu yüzden içiyorum her gece Adını anıyorum kalemle hecehece.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İŞTE HEP BEN BU YÜZDEN… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İŞTE HEP BEN BU YÜZDEN… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendime rastlar mıyım içinde mürekkebin Şiirlerim durur mu eskiyen defterimde Zehrini içer miyim içimdeki akrebin Hasret çıbanı çıktı derimde her yerimde. Bulutlardan fal baktım karşıma çıktı yüzün Derdine dert ekledi gülümserken gündüzün.
Rastlanmaz mı? o hayat bizim her anısına rastlamak mümkündür, tebrik ediyorum yetkin kalemini,duygularını bu arada afiyet olsunnn sevgiki Afwt hanımcığım başarıların bitimsiz olsun sevgiler.
Kader denilen bu illet hiç montajdan korkmuyor Eli olan yazıp yerden yere vuruyor Böyle masum bir montaj düşmanı çatlatıyor Bu nasıl bir oyun bu şaştım kaldım desem de Afet sultan bu nasılda baş ediyor
Kalemine hayranım canım her yüreğe her konuyu işliyorsun Ki bu resimde birlikte olduğumuz doğum gününde habersizce çekildi sadece bir şakaydı bunu yapanda tabi ki başkanımızdı Her montaj böyle masumca olsun diyor yüreğini kutluyorum sevdiler hecenin ecesine...
Remziye ÇELİK tarafından 3/19/2014 11:13:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
GABİ rumuzlu arkadaşımız bana çılgın demiş, aslında tanımadan gerçeği yakalamış, defterin en çılgın şairi ben olabilirim, kabul ediyorum. Bu küçük şaka resim için bağışlasın arkadaşlar.
Kendime rastlar mıyım yitirilen adreste Açılır mı önümde kapılar kapanmışken Açar mıyım perdeyi koşup gelen her seste Saf su huzur verir mi tutuşmuşken yanmışken. İşte ben hep bu yüzden içiyorum her gece Adını anıyorum kalemle hece hece.
Size yedikleriniz bize de şiiriniz afiyet olsun.. Haz alarak beğeniyle okudum.Selam sevgiler.
Afet ablam sabah sabah bu ne guzel bir duygu ve bir o kadar anlamli sevda siiri boyle Masallah Allah kalemine duyguna guc versin .. Cok begendim okurken dizelerde kendimi buldum hep Kalemine duyguna bereket cok guzel ve anlamliydi Sevgi saygi selam ve duam ile