Zâlim bir üvey ana, yokluğu eksik ve kimsesiz bir öğün, terk edilmiş masabaşı sessizliği kaderin çentiklerine yaslanmış sus pus ömür artığı...
Nedense; gece gibi mâteme bürünmüş karanlığa esir esrik düşler yığını gitmeleri... O gitmeler ki; sessiz harfler toplamınca haykırıp düğümlerken boğazını bağlar çenesini ayrılıkların...
Ne var ki; sabah oldu mu aldatır güneş ısındık zannederken esiri oluruz ışık oyunlarının.. ebesiyiz ya yaşamlarımızın eni konu bir sobeden ibaret sol göğsümüzdeki yangın...
Oysaki; kaçamazsın ellerinin ateşinden en elzem eylemindir dokunmak soluk almaya denk... Kaçamazsın bizzat can verdiğin köhne cinâyet mahallînden.. Kanın seni senden alır, geriye zamansız açan çiçekleriyle namlunun ucuna asılı bir bahar kalır...
Bilesin; tam da budur lâyığın! Aşk dediğin; beyaz patiskalarda al kanlara bürünmüş nakış.. Bir ömür sığarken tek bir kurşuna be(r)delindir ardına gizlenen o şehlâ bakış...
Özlem Tarhan Yağcıoğlu Mart’ın on ikisi/ iki bin on dört
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dönence şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dönence şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok şiir vardır okur geçersin yorum yapılmayacak, bazı şiirler vardır okur ama geçemezsin yorum da yapsan olur yorum yapmasan da olur. Alıcıda bıraktığı tat önemlidir sadece. Saygıyla,
bağlansa da çenesi mahşeri dualarla.. ve gömülse toprağın yedi dibine.. binbir canlıdır, yine doğar küllerinden, gelir, eliyle koymuş gibi bulur yüreğimizi.. saklandığı mevsimin en kuytusunda..
elinize sağlık..ne kadar güzel şiirdi.. sevgiyle..
Nihavend Şarkı tarafından 3/14/2014 3:58:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
Oysaki; kaçamazsın ellerinin ateşinden en elzem eylemindir dokunmak soluk almaya denk... Kaçamazsın bizzat can verdiğin köhne cinâyet mahallînden.. Kanın seni senden alır, geriye zamansız açan çiçekleriyle namlunun ucuna asılı bir bahar kalır...
bazı şiirler vardır okur ama geçemezsin yorum da yapsan olur
yorum yapmasan da olur. Alıcıda bıraktığı tat önemlidir sadece.
Saygıyla,