Gidenlerin ardından yüreğe saplanan çivinin acısı bu.! :(
Gülşen Polat//
Aklımın odalarına doluşup, üşüten Hoşça kal demeden gidişin Hafızam mı zorlayıp Avuçlarıma çivilenen son dokunuşun Boynunu büküşün, yalvaran bakışın Gözlerine konaklanan yağmurbulutu Ve affet deyişindeki tını Bumuydu ölüm sessizliği dedikleri.?
Artık yoksun.! Sen güneşi koynunda mı götürdün.? Neden üşüyorum ki.? Bu gün yine deli yalnızlığım sırtımı sıvazlayıp, vurdu.!
Göz pınarlarımda gizlediğim Her lokma acıya bulanmış yutulmuyor.!
Yüreğimi ezip geçen her ezgide seni anıp sustum.! Soluksuz çığlıklar yuvarlandı içime Bu gidiş salalı gidiş Bir daha dönüşü yok Asla gelmeyeceksin sevgili.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gelmeyeceksin Sevgili şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gelmeyeceksin Sevgili şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özlem o kadar ağır bir şey ki gerçek sevenin yüreğini yakar...Seven sevdiğini ölümün dışında ayrı koymasın artık...Yaşarken her şeye çare vardır ta ki ölüm araya girene kadar...O yüzden sağ iken can canın kıymetini bilsin artık...Özlemlere son verilsin...Kalemine yüreğine sağlık can...Saygılarımla...
ÇOKTANDIR BU USTA VE GÜÇLÜ KALEMİ OKUYAMAIŞTIM...ÇOK ŞİİRİ VE GÜZELLİĞİ KAÇIRDIĞIMIN FARKINDAYIM..ÖZÜR DİLER, KUTLARIM BU GÜZEL ŞİİRİNİZİ...SELAM VE SAYGIMLA...
Teşekkürler kaleminize;
Selam ve saygı ile...