Gece ayın koynunda fısıltılar büyüttüm Paslanmış kapılara yüreğimi açarak Biraz kumar oynadım binlerce yıldız üttüm Dünyayı ışıldattım etrafıma saçarak Bir nasip almış mıdır ışıklardan Türkiye Ona bolca serpmiştim ihtiyacı var diye.
Tüy koparttım kuşların kanadının ucundan Özgür kalsın diyerek düşünce ve şiirler Gözyaşı yudumladım denizin avucundan Beynimizden sökülsün diye artık tüm kirler Arınır mı dersiniz bu işlemle Türkiye Kötü niyetim yoktu bağımsız olmak gaye.
Yüreğime ekledim rüzgârların sesini Resim çizdim göklere karton kuleyi sildim Topladım bulutlardan bereket nefesini Saçtım hepsini yere sanmayın ki eksildim Güneşin renklerine doymuş mudur Türkiye Karanlık davalardan olmuş mudur tahliye?
Kötülüğü bıraktım en derin uçuruma Yanardağın lavıyla üzerini kapattım Çare olur mu bilmem çabamız bu duruma Yeniden çıkar diye Mars’a kadar uzattım. İhaneti unutur kurtulur mu Türkiye Kapanır mı sonunda bu devr-i cahiliye?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HERŞEY TÜRKİYE İÇİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HERŞEY TÜRKİYE İÇİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seninle uzun yıllardır şiir camiası içinde sayısız kez yollarımız kesişti. Gerek yazdıkların, gerek hanımefendi kişiliğin gerekse eleştirilmesi gereken yerde; eleştirirken bile nezaketi elden bırakmayan edebi ve edepli üslubunuza hep hayran kalmışımdır. Şiir, sanat ve edebiyat dünyasına katkılarınız zatek herkesin malumudur. Sonuç olarak sanat ve edebiyat dünyası size çok şey borçludur. Antoloji başta olmak üzere çeşitli sitelerde şiirlerinizi zevkle ve ilham alarak okumuş ve elden geldiğinde yorumlamaya çalışmışımdır. Bugün edebiyatdefteri.com'da yayına verdiğiniz bu şiiriniz de mükemmel bir şiirdir. Bunu öncelikle belirtmeliyim. Gönlümde şu anda GÜNÜN ŞİİRİ'dir. Başka TÜRKİYE yok, ülkemize el birliği ile sahip çıkmalı ve bütün gücümüzle hizmet etmeliyiz. Kimseyi dışlamadan, dış güçlerin ayak oyunlarına alet olmadan, Cennet gibi ülkemizi sevip, nimetlerinden kardeşçe yararlanıp bu güzel ülkeyi bize emanet ve miras bırakanlara şükür ve hayır dualarımızı iletmeliyiz. Kaleminizi kudretini yıllardan beri bilen birisi olarak şiirlerinizin sanat ve edebi değeri hakkında çok şey söyleyebilirim ancak buna gerek bile görmüyorum. Neyi ima etmekta olduğumu merak edenler eserlerinizi okuyup üzerinde biraz düşünsünler eminim ki o zaman; benim yazmak için gönlümden geçenleri mislisiyle kendileri yazacaklardır. Kardeşimin kudretli kalemini tebrik eder başarısının devamını dilerim. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun efendim. Sevgi ve saygılarımla efendim. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.( diyorum artık TEKİRDAĞ yerine:)
Yüreğiniz var olsun her şey Türkiye için ...Vurgusu yergisi ve ustaca yazılmış bütünlüğü ile duyarlı bir yürek sesiydi...Tebrikler çok sevgiler saygılar Afet Hocam..
Kötülüğü bıraktım en derin uçuruma Yanardağın lavıyla üzerini kapattım Çare olur mu bilmem çabamız bu duruma Yeniden çıkar diye Mars’a kadar uzattım. İhaneti unutur kurtulur mu Türkiye Kapanır mı sonunda bu devr-i cahiliye?
Güzel ve eşsiz Türkiye'miz için etkili duygularla yazdığınız Hece şiirinizi, beğeniyle haz duyarak okudum.Kaleminiz ilhamınız var olsun. Takdirlerimle Selam sevgiler.
İnşallah bütün güzel dileklerimiz olur.Hep birlikte güzel yurdumuz için dua ediyoruz. Allah bütün kem gözlerden saklasın.Teşekkürler Afet Hanım:Selam ve dualarımla kalın.
İhaneti unutur kurtulur mu Türkiye Kapanır mı sonunda bu devr-i cahiliye?
hani o güzel Anadolu'm da bir söz vardır; "anam bana gız dir de benim umudum ız!" diye...inanın benim umudum da her geçen gün azalıp gider...anlam doluydu...tebrikler ve saygılarımla...HŞT
Kötülüğü bıraktım en derin uçuruma Yanardağın lavıyla üzerini kapattım Çare olur mu bilmem çabamız bu duruma Yeniden çıkar diye Mars’a kadar uzattım. İhaneti unutur kurtulur mu Türkiye Kapanır mı sonunda bu devr-i cahiliye?
Usta kaleme tebrikler.Saygılar.Zaman ve sabırrrrrrrrrrrrr.
Kötülüğü bıraktım en derin uçuruma Yanardağın lavıyla üzerini kapattım Çare olur mu bilmem çabamız bu duruma Yeniden çıkar diye Mars’a kadar uzattım. İhaneti unutur kurtulur mu Türkiye Kapanır mı sonunda bu devr-i cahiliye?
HER MISRASINDA İNCEDEN İNCAYA MESAJLAR VARDI VE BEN AYNEN KATILIYORUM USTA KALEMİNİ İÇTENLİKLE KUTLUYORUM AFETCİĞİM SEVGİMLESİN