Cevap verdi ak martı; yaşıyorum sağlıkla Kuş kadar kursağım var işim olmaz balıkla Dalga dalga denizin saçını tarıyorum Suya düşen umudu sevgiyi arıyorum.
Rüzgâr sordu martıya; söylesene sevgi ne? İnip çıkıp bulduğun değiyor mu sevgine?
Cevap verdi ak martı; sevgi kanatsız kuştur Yaşıyorsan muhtaçsın al içinde tutuştur. Kanadımla denizin tuzunu karıyorum Dünyamız muhtaç kalmış özgürlük arıyorum.
Rüzgâr sordu martıya; ben özgürdüm ne oldu Çarptım yalçın kayaya kırıldım benzim soldu.
Cevap verdi ak martı; biçilemez kıymeti Yaşayan her canlının gerdanında ziyneti… Kaynayan serinlikte suları sarıyorum Dışarıda bulamam merhamet arıyorum
Rüzgâr sordu martıya; merhamet de ne demek Kazanlarda kaynatsak olur mu ondan yemek?
Cevap verdi ak martı; gönül aşı merhamet Arasak bulamayız el olursa muhannet Her gün gelip burada suları yarıyorum Kaybettim herkes gibi kendimi arıyorum.
Hazırladığı resim için Sayde Nişancı Güler’e teşekkürlerimle
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RÜZGÂRLA MARTI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RÜZGÂRLA MARTI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygularımı yazmadan geçemedim. Yüreğinizin sesini mükemmel yansıtmış sınız Duygular berrak ve satır geçişleri mükemmel ve yürek sesi özgürce dizelere dökülmüş, kutlarım.Mutluluk ve sağlık dileklerimle... Selam ve saygılar..
Yaşam sürekli bir kendini yenilemede ne yapsan yaşayacaksın yaşanacakları....Bütün hesapların sonunda biz kendimizle kalacağız... Onun için kendimize iyi davranmalıyız... Biz kendimize değer verdiğimiz sürece değerliyiz...
Ders alınası dizeler Orhan Veli Kanık'ın Karga ile tilki fabl'ını anımsattı..Bir o kadar da başarılı çalışmanızı tebrik ederim sevgilerimle Afet Hocam..
Çalıştığım için sizi maalesef es geçmişim. Ders kitaplarına yakışan bir şiir olmuş. Bizim kitaplardaki metinleri görseniz, kendinizle gurur duyarsınız. Sevgimle kalın...
Hoş geldiniz sayfama, aslını söylemek gerekirse ben de kendimle gurur duyuyorum bunca yokluğa bilgisizliğe ve geç başlamışlığıma karşı bu kadar olsun yazabildiğim için de farkeden yok bizim gibileri. Beğeninize teşekkür ederim sevgiler.
Manevi değerlerin maddeye üstünlüğünü anlatan bir şiir diyebilir miyiz. MArtının esaas aradığı balık (madde) değil, sevgi, özgürlük, merhamet, kısaca vaar oluş sebebi.
Martıyla hasbıhal güzeldi ah birde martılar kadar insanlar anlasa duyura bilsek sesimiz.Kaybolan umut ve hayallerimizi geri verseler.Çok güzeldi hocam ŞİİR İYİ Kİ VARSIN BİZİ BİR SEN ANLARSIN ..
Usta kalemin duygu yoğunluğu olan dizelerini beğeni ile okudum
Yüreğini kalemini alkışlıyorum
Kalemin susmasın üstad
__________________________________________________Saygılar