(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU GECE-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU GECE-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gece midir insanı hüzünlendiren, Yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen? Gece midir seni bana düşündüren, Yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen?
'' Özdemir Asaf ''
Şiir yazanların ve benim de en sevdiğim zaman birimidir gece sitemim olsa da çoğu zaman geceye...:)Neler düşünmeyiz ki;Genelde hüzündür hep payımıza düşen.Kendimizi dinler daha çok derleşiriz iç sesimiz ile...Şiir de öyleydi.İç sesi yansıması hecenin güzel dizelerine ustaca aktarılmış güzel bir şiirdi.Tebrik ederim Afet Hocam çok saygı ve sevgilerimle...
Geceler insanın dert ortağıdır. Kimseyle paylaşamadıklarını gecenin sofrasına serersin birlikte tadılır elem keder,sevinç vs şiirleşip karşımıza çıkar en alasından çok güzel bir şiir okudum hocam saygı ve selamlarımı sunarım
Çok kimseye akıl vermeyi sevmem.Benim aklım bana anca yetiyor.Ama bu kadar güzel ve heceyle yazılı bir şiirin sonuna adını eklesen ne güzel olur?Hiç olmazsa alttaki ismin unutulsa bile şiirin içinde adın hep var olur.Selamlarımla.. Tabii benim ki bir temenni sadece.Yoksa böyle de çok güzel bir şiir.
Gece tefekkürü, duası başaka olur der büyükler, bu meyanda oldukça anlamlı ve güzel bir şiir okuttunuz ablam... Teşekkürler kaleminize... Saygı ve selamlar...
Bu dünyada neler görmedim ki ben Yine de geçmedim asıl kendimden Yürürken kimsesiz biraz çekingen Kumlara takılıp düştüm bu gece.
Şu gönlüm isyan eder hüzünler delip geçer Örterken sis perdesi anılar bedel biçer Bakmayın yaşlarıma yağmurdur gelip geçer Hayallere sarılıp yorgun düştüm bu gece .....................GÜLDESTE
BU NE GÜZEL YÜREK SESİ ŞİİRİNDEN BANA DA İLHAM GELDİ HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN AFETCİĞİM SEVGİLERİMLE
GÜLDESTE tarafından 1/27/2014 1:25:18 AM zamanında düzenlenmiştir.
Muhteşem bir şiirdi sevgili Afet Hanım. Hani, insanın hemen beste yapası geliyor. Çok güzel bir güfte olmuş. Duygular ve şiirdeki nitelikler öyle güzel ki... Gönülden kutluyor,selam ve sevgilerimi gönderiyorum.
Gözyaşım akmadı güller kuruttum
Acıyı hüsranı elimle tuttum
Sırrımla sarıldım taştım bu gece
Paylaşımınız için teşekkürler; mükemmel.