Uzaktayım sanma hiç bana benden yakınsın Rabbim seni ahlardan kem gözlerden sakınsın Sevdam keskin kılıçtır yakut nakışlı kınsın Son defa kavuşmadan vermem can karagözlüm.
Yağmur yüklü bulutlar düşmeden yeşillere Gözyaşımı saklayıp ak ipek mendillere Geleceğim yanına dolaştığın illere Vursalar ciğerimden dökmem kan karagözlüm.
Üzerime gelse de sersefil tüm zamanlar Çözmesin dilimizi çaresiz tercümanlar Bizi ancak biz gibi seven insanlar anlar Anacağım adını her zaman karagözlüm.
Kaç suskunluk delecek masmavi gökyüzünü Kaç kalem karalar ki içimdeki sözünü Hangi mısra yok eder bu sevda öksüzünü Katlim gerekirse ver sen ferman karagözlüm.
Ağıtını nakşettim sevdanın hırkasına İğneledim resmini her iki yakasına Yokluğunu çizerek önüne arkasına Giydim de ağır geldi pek yaman karagözlüm.
Avucunun içinde çizgiler ben olayım Islığınla çınlayan ezgiler ben olayım Bastığın her kilimde çözgüler ben olayım Acımadan gez dolaş toprak san karagözlüm.
Düş kapını açık tut geleceğim bu gece Sevgimi söyleyerek sessizce hecehece Ellerimde bir top gül, yanık kalbim sadece Umudun tükenmesin dur dayan karagözlüm.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DUR DAYAN KARAGÖZLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DUR DAYAN KARAGÖZLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzaktayım sanma hiç bana benden yakınsın Rabbim seni ahlardan kem gözlerden sakınsın Sevdam keskin kılıçtır yakut nakışlı kınsın Son defa kavuşmadan vermem can karagözlüm.
Ana yüreğinden dökülen özlem ve şefkat dolu duygular cevher gibi dökülmüş dizelere.Bir ana için evlat en kıymetli varlıktır.
Allah acılarını göstermesin.İyi günlerini görün inşallah. Herzamanki gibi yine şiir tekniği mükemmeldi.
Yorum ve fon müziği de güzeldi. Kandiliniz mübarek olsun.Selam sevgiler.
Sanırım askerlik bitmemiş daha ama herhalde az kaldı, hayırlı teskereler. Ana yüreğinden kopup gelen dizeler çok güzeldi, kutlarım ablam. Selam ve saygımla.
Sevgi sevkat tadinda ne guzel bir calismaydi afet hanimcigim cok begendim begenmemek eldemi ayakda alkisliyorum hep buyuk saygimi sevgimi birakdim dizelere selamlarimla
Bir ananın oğula yazdığı en güzel şiir diye düşünüyorum.. ah oğullarıma ne çok şiirler bırakmak istiyorum onlara özel olan.. inşallah bana da yazmak nasip olur, sevgilerimle ablam..
aslında gözü kara dedikleri bir söz vardır ya oğlum öyle gözü karadır. gözü karam diye yazacaktım ama üyeler içinde Gözü karam var diye değiştirdim. Sizin kara gözlünüz başka benimkisi daha başka, size de başarılar dilerim.
Afet Hanım gözün arkada kalmasın emin ellerde hemşehrilerim gözleri gibi bakar korurlar kara gözlü yavrunuza. Yazın yine sıcaklar gelince yanına gidersiniz kavuşursunuz inşallah.
Afet hocam sanırım bu delikanlı kardeşimiz oğlunuz Allah bağışlasın nede güzel seslenmişsiniz kuzunuza çok hoştu anneler ne kadar sevgi dolu.Bu duyguyu hal diliyle ifade maharet ister çok şık bir şiirdi kutluyorum en kalbi saygı ve selamımla.
Kaç suskunluk delecek masmavi gökyüzünü Kaç kalem karalar ki içimdeki sözünü Hangi mısra yok eder bu sevda öksüzünü Katlim gerekirse ver sen ferman karagözlüm. kutlarım değerli şairem .......