Sen gelince aklıma, öksüz camlarda sözüm Eli zarafet giymiş kelimeler canlanır Gamzeme sen dolarsın bir ırmak olur gözüm Sükûnet işli kalbim birden heyecanlanır.
Sen gelince aklıma, karanfil yaprak döker İpek şala bürünür gün batmadan gökyüzü Hovarda ıslığımı dilim dilinden söker Bahar şarkısı çalar kıskandırır son güzü.
Sen gelince aklıma, yağmurun avucunda Sessiz serçeler öter dalında akasyanın Güneş doğar gülerek parmağımın ucunda Tüm sevdalar canlanır üstünde Amasya’nın.
Sen gelince aklıma, döner bir keskin hançer Yüreğimin üstüne vurur acımaz vurur! Gözlerim kapılarda bekliyorken bir haber Mektubun uçar suya umut ırmağım kurur.
Sen gelince aklıma, saçlarına taktığın Ak leylağın altında asılırım bir iple Sönecek mi bu ateş nefesinle yaktığın Baş etmem mümkün müdür firkat adlı rakiple?
Sen gelince aklıma, kumdan kalem yıkılır Kalem elimden düşer yazamadan arından Silinmiş hayalinle boğazım da sıkılır Çekilirim sessizce hayatın kenarından.
Sen gelince aklıma, eteğini savurur Gölgelere sarılır sessizce yeşil vadi Susuz kalır bahçeler vuslat narı kavurur Dayanmak mümkün değil ne olursun gel hadi!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN GELİNCE AKLIMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN GELİNCE AKLIMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Böyle güzel gizemli şehre böylede güzel şiir yakışır. Yürekten çağlayan şiirini çok çok sevdim . Yürek sesin susmasın çağıldasın... tebriklerim yürekten sevgiler... Seslendiren kardeşimizede tebrikler...
Yorum istemiyorsunuz diye olabildiğince yazmamaya çalışıyorum. Ama bu şiire de yazmadan durulmuyor be ablam. Kaleminiz, Yüreğiniz dert görmesin. Saygılarımla efendim. Varolun.
anlar canlanır gözünde ayrılığa düşenin.Büyür büyür sine de taşar. işte o zaman böyle eşsiz şiirler dökülür kaleminden..... çok güzeldi...kalemin daim olsun selam ve dua ile
Yine duygusalaştım sanırım okudugum şiirde kendimi buldum bu şiirde oldugu gibi çok şahane bir paylaşım kutlarim şairim ..........................................
Aşk sadec e sevgiliye olan özlem değildir.Şiirinizdeki gibi memleket aşkı özlemi de en güzel aşktır.Yürek sesiniz çağlasın aşk ile kalın Afet Hocam sevgilerimle..
Gerek makalelerinizden gerek şiirlerinizden çok şey öğrendim Afet hocam. Bir çok kişinin de kaleminizi örnek aldığı ve alacağı kanısındayım. Başarılarınız şiire değer verenlerin yolunu aydınlatsın. Bu duygu ve düşüncelerle şiirinize tebriklerimi, şahsınıza saygı ve selamlarımı bırakıyorum...
Sen gelince aklıma, yağmurun avucunda Sessiz serçeler öter dalında akasyanın Güneş doğar gülerek parmağımın ucunda Tüm sevdalar canlanır üstünde Amasya’nın.
İnsanın memleketi ayrı kalınca gözünde tüter.İçtiği suyu yaşadığı toprağı,
unutması mümkün mü.Sıla özlemiyle yazılmış mükemmel bir hece şiiri.
Sen gelince aklıma, alır gidersin hemen Kaybolurum boşlukta, hiçlikle yüzleşirim Bana seni anlatır, ayak izinde çimen Büyüyen yalnızlığı, kendimle üleşirim...
Desem Afet ablam anlayış gösterir eminim.
İyi ki varsın, seni okumak çok güzel abla. (Aceleyle bu kadar oldu ;) )
Erol URAZ. tarafından 1/9/2014 6:05:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ben de diyorum Afet ablamın şiirinde hata dikkatimi çekmedi, neden öyle dedi ki galiba ben hata yaptım, dörtlüğü okudum, harbiden ben hata yapmışım. Çok ve güzel yaşa abla. (emencecik düzelttim beyaaa)
Yürekten çağlayan şiirini çok çok sevdim . Yürek sesin susmasın çağıldasın...
tebriklerim yürekten sevgiler...
Seslendiren kardeşimizede tebrikler...