Gözlerimi bırakıp kuzeyin yeşiline “Geri dön” deme diye kilit takıp diline Düşüp kara yollara güneyin sahiline Dertleri kucağıma çekip de gideceğim Hasretini göğsüme ekip de gideceğim.
Ekip de gideceğim yalan dolu bağrına Son bir defa dönmeden imdadına çağrına Dokunmadan acıyıp kalbindeki ağrına Sel misali dağlardan akıp da gideceğim Geçmişteki anları yakıp da gideceğim.
Yakıp da gideceğim çizdiğim resimleri Gecelerin demiyle aşk dolu mevsimleri Hafızamdan silerek yer eden isimleri Boğazımı elimle sıkıp da gideceğim Kurduğun kuleleri yıkıp da gideceğim.
Yıkıp da gideceğim dağları üzerine Başkasını almadan kalbimdeki yerine Gök kubbeyi işleyip kavruk kalan derine Mehtabı yastığına takıp da gideceğim Öfkeyle şimşek gibi çakıp da gideceğim.
Çakıp da gideceğim geçmişime çiviyi Gömeceğim toprağa beni yakan seviyi Unut artık diyerek bu garip münzeviyi Anlattığın masaldan bıkıp da gideceğim Ölüm kaderim olsa çıkıp da gideceğim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİDECEĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİDECEĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygu yükü, ifade gücü ve yazılış tekniğindeki ustalık ile mükemmel bir şiir olmuş. Kardeşimin kudretli kalemini tebrik eder başarısının devamını dilerim. Her şeyin en güzeli sizi ve sevdiklerinizi bulsun Bodrum Turgutreis'ten Sevgi ve saygılarımla efendim.
Yıllar önce yazdığın "GİDECEKSİN" şiirini ne kadar çok sevdiğimi bilirsin dostum. "GİDECEĞİM" isimli bu şiirin de bir o kadar mükemmel. Çok çok sevdim bunu da. Eh şiirin ecesinden de bu beklenirdi zaten.
Şiiriniz çok güzel Afet hocam farklı bir teknik kullanmışsınız bunu fark ettim beğendim. Bir kaç sayfada benzer teknik görmüştüm ayaklı da bir şiir arşivime koydum ilerleyen günler için kalemime yön vermesi adına.Saygı ve selamlarımı bıraktım güzel şiirinizin başucuna .
Ekip de gideceğim yalan dolu bağrına Son bir defa dönmeden imdadına çağrına Dokunmadan acıyıp kalbindeki ağrına Sel misali dağlardan akıp da gideceğim Geçmişteki anları yakıp da gideceğim.
Bu gün ilk okuduğum hece şiiri imgeler yerli yerince Değerli usta kalemde duygularını dizelere dökünce Birde yüreğinden şiire nakış nakış işlenmiş sevgi katınca Okunmaz mı böyle güzel şiir hele "Afet" hocamın kaleminden yazılınca
Değerli hocamın hece (14lü) şiirini okuyunca böyle bir dörtlük geldi aklıma Aslında acemi şairlerdenim ama nasıl geldi aklıma bende bilmiyorum Sanırım bu dörtlük sizin şansınıza ilhamdan size hediye olsa gerek..... değerli şiirinizi tebrik eder, başarılarınızın daim olmasını dilerim. Cumanız mübarek olsun... slm... saygılarımla
mehmet ali unsal tarafından 11/22/2013 11:54:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yıkıp da gideceğim dağları üzerine Başkasını almadan kalbimdeki yerine Gök kubbeyi işleyip kavruk kalan derine Mehtabı yastığına takıp da gideceğim Öfkeyle şimşek gibi çakıp da gideceğim.
Çakıp da gideceğim geçmişime çiviyi Gömeceğim toprağa beni yakan seviyi Unut artık diyerek bu garip münzeviyi Anlattığın masaldan bıkıp da gideceğim Ölüm kaderim olsa çıkıp da gideceğim.
Her şeyi ile şiirdi severek okudum Yüreğin susmasın ________________________________________Saygılar
Afet hanım sizi tebrik ediyorum. Uzun zamandır rastlamadığım bir örgüyü çok güzel ve nakış nakış işlemişsiniz. Hem 14 hece, hem 5'li mısra yapısı hem de her beşliğin son durağını sonraki beşliğin ilk durağı yaparak mükemmel bir örgü oluşturmuşsunuz. Şiirin tınısı, mananın bütünleşerek gitmesi ve elbette finalin gür sesini ustaca işleyerek bir eser ortaya çıkarmışsınız. Tekrar tekrar tebrik ediyorum.
Şiir zaten çok güzel söylenecek bir şey yok. Farklı bir teknik farkettim her kıta'nın sonundaki ayağı sonra gelen kıta'da başlarken kullanmanız farklılık vermiş şiire. Bende mi denesem acaba:)) Harika şiiri kutluyorum. Selam ve DUA ile...
Kıtaların birbirine zincirlendiği örnek bir anlatım okudum, "Düşüp kara yollara..." mısraındaki tasavvur ve tasvir ise başlıbaşına bir şiir gibi geldi bana; şair sezgisi kadar kaleminin ifade gücü ve çağrışım zenginliği ile de kendini göstermeli, ki saygıdeğer ablam bu yanıyla da esasen her daim örnektir... Çokça haz aldığım bir şiir daha okudum, teşekkürüm sonsuzdur.. Selam ve saygılarımla...
Farklı kurgusuyla yine güzel bir şiirdi, bu ara Maşaallahınız var ablam peş peşe geliyor şiirler, sizin adınıza seviniyorum. Emeği ve yüreği kutlarım. Selam ve saygımla.
Çakıp da gideceğim geçmişime çiviyi Gömeceğim toprağa beni yakan seviyi Unut artık diyerek bu garip münzeviyi Anlattığın masaldan bıkıp da gideceğim Ölüm kaderim olsa çıkıp da gideceğim.
ama bizi bırakıp gitme olur mu afetciğim mükemmel bir paylaşım sayfandan hiç ayrılmak istemedim inan sevgilerimle
Her şeyin en güzeli sizi ve sevdiklerinizi bulsun
Bodrum Turgutreis'ten Sevgi ve saygılarımla efendim.