(Oysa bütün el fallarında çıkardı; avuçiçi çizgilerimin kaderine göre , ömrüm uzun olmalıydı , aşk yolunda......... )
ölüm kusuyorum . atamıyorum , o çizgilerimin arasına sokulan kalemi .
yudum yudum içtikçe yaşadıklarımızı nefretler düşüyor , eskiyor , güzel anılar . kayboluyor karanlık sayfalarda, ağıtlar yakarak suskunluğum . uyuşarak dolaşıyor sol yanım kangren olan çizgilerimin damarlarında .
dua dua, sen düşmeliyken, şükür niyetine sen sürülmeliyken ,bu ömrün ,sevdalı yüzüne , uzun uzun ,sen sevilmeliyken o çizgiler arasında, patikalara bölünmemeliydi çıkmaz sokaklara sapmamalıydı h a y a t . feryatlarla, k’ördüğüm acılarla ,b’ağlanmamalıydı , alın yazıma.
aşk’(sız) , yar’ (sız) boyun bükmemeliydi , her bir çizgi çekilmemeliydi dar ağacının ipi kuraklığıyla eğilmemeliydi ayrılığa bıçak kesiği sızısıyla ,can çekişmemeliydi , a ş k . parçalanmamalıydı üzerlerinde aynalar zehir zemberek can kırıklarıyla bulanmamalıydı kana ,anılar ..
ölüm olmayan lugatlarında sur’u üflememeliydi solgun solukları aşk-ı kıyamet zamanını , getirmemeliydi ayakucumuza .
- kadere göre , ömrüm uzun olmalıydı , aşk yolunda......... ve sen düşmeliydin dua dua, ömrümün ,sevdalı yuvalarına uzun uzun , doya doya sevilmeliydin , o çizgiler arasında .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Avuç İçi Kaderim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Avuç İçi Kaderim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bittim desemde sen benden dahada ben istersin, tükeniyorum desem, son nefesime kadar sömürürsün, huzura mi kavusmak, bir gülüsüme sait olsan, icine edersin samimi tebesümlerimin, ayrilik desem yapisirsin bogazima, gölgede neymis, kovalarsin ecelim gibi, kavusalim desem köse bucak kacar, bu kezde rüyalarima girersin, gündüz hayalimde, gece düsümde, izdirabimsin. ey ASK basimin en büyük belasisin, satsam satilmaz, alacak olsam, alinamazsin...
bu nasıl bir şiirdir böyle. bu kızın yüreği bir volkan gibi.. patladığı zaman böyle lavlar püskürtüyor ve beni ciğerimden yakıyor...yine muhteşem ve kusursuz bir şiir. tebriklerimle
dua dua, sen düşmeliyken, şükür niyetine sen sürülmeliyken ,bu ömrün ,sevdalı yüzüne , uzun uzun ,sen sevilmeliyken o çizgiler arasında, patikalara bölünmemeliydi çıkmaz sokaklara sapmamalıydı h a y a t . feryatlarla, k’ördüğüm acılarla ,b’ağlanmamalıydı , alın yazıma.
aşk’(sız) , yar’ (sız) boyun bükmemeliydi , her bir çizgi çekilmemeliydi dar ağacının ipi kuraklığıyla eğilmemeliydi ayrılığa bıçak kesiği sızısıyla ,can çekişmemeliydi , a ş k . parçalanmamalıydı üzerlerinde aynalar zehir zemberek can kırıklarıyla bulanmamalıydı kana ,anılar ..
ölüm olmayan lugatlarında sur’u üflememeliydi solgun solukları aşk-ı kıyamet zamanını , getirmemeliydi ayakucumuza .
Çok beğendim harika dizeler olmuş yüreğine sağlık selamlar.............
kaderini yenemiyorsun işte ne kadar uğraşsanda o hep bir adım önde.. kabullenmek zorda olsa kabullenıp kaderım buymuş dıyebıleceksın.. anlatım çok akıcıydı.. saygımla....
Mor sızılarla ışıklar saçarak sulu sepken dökülüşlerimizin yangın duldasında hüzünkıran saatler yaşarız, özlem koyarak ismini. İnandığımız bütün masallarda aynı final bekler yüreği, kimi yarım, kimi tamamlanmadan unutulup kaybolurlar, kimi de yeni bir mevsimde topraktan aşk gibi fışkırırlar... Tebriklerimle
Kimi yarım....... Kimi tamamlanmayan...... Kimi de yine yeniden her anında aklının bir ucunda kalan...... Kulağın duyduğu , gözün gördüğü herşeyi unutturup Gönlün seslerine kulak astıran .......
Selamlar Evet şairem ,Aşk tam da anlatamadığım , yetersiz kalan kelimelerim gibi birşeydi . Ne mutluluklarına yeterdi anlatımlar , ne de kıyametlerine .
aşka dair yaşanılası duygular eşliğinde bir güzel anlatım .. hayallerde yaşanılması umulan ve yaşama yansıyan gerçekleri harmanlamış dizeler. yüreğinize sağlık saygılar
kadere bildiğimiz şekilde inanmam gerçi. tanrı bize ömür verir ve neler yapacağımızdanda haberdardır.. ama yaptıklarımızdan o değil biz sorumluyuz bence..şiir böylesine duygu kemirdi içimde..hüzünlüğüm:(...harikasın..
:)özelsin hemde çok...ve ciddi hastayım ama seni güldürmek çok güzel..hala günde 2 iğne ve toplam 2 saat uykuyla duruyorum günlerdir..:)...halemisin nesinnn:))
iyisin bugün sanırım , geldin yine beni güldürmeye :) halemiyim alem miyim her ne kadar çözemesemde ne diyorsan öyle olsun bakalım :) yüreğime aldığım ordan kaleme döktüğüm Adan Zye herşeyim özeldir benim tabi ki ya ;)
Ne iddia edersem hep tersini de sen emi :) seviyorum beni eleştirişini . hasta yatağında kemirmesin bir de bunlar içini, iyileş artık bir an önce . Sağlıcakla kalk .
Her şiir bir ayrı hüzün her serüven ayrı bir dram yaşanmışlıklar kahır dolu sitemlere bırakıyor sonunda kendisini işte buda onlardan birisi tebrik ediyorum değerli dost kalem
Yudum yudum içerken eski anıları Talı bir sızı düşer yüreğe Ne kadar acıtsada ona alışırsınız Ve yokluğunun verdiği hüzün sizi tiryakisi yapmıştı çoktan Siz ne dersenin deyin o hep var olacaktır her anınızda
Sizin şiirlerinizi okurken gerçek sevdaların yaşanmışlığını görüyorum adeta
Yalın, saf, temiz anlatmalı duyguları sizin kaleminiz gibi