en çok ne acıttı biliyor musun İlayda "artık görüşmeyelim"den bile fazla bunca yaşanmış şey varken bunca yaşlanmış-aşılanmış bir çorba kaşığından korkmak depreşir diye set çekme telâşı depresif yaralara nasıl bu kadar çabuk unuttun İlayda!
korkma kimse yok şimdi yanında zarar vermez benliğim gamzelerine uzak dur kokulu mendillerden yeter sevinçli lokmalarla kandır yanak boşluğunu benim gibi y o k pahasına yılgın uykulara deniz dalgalarına sat o yarı ayık yarı puşt sarhoşluğu
neydi kötü olan nedir sence bu galebe çalan ? neden bu güneşe göz kapama İlayda var mı te(r)k başına kendini uçurabilecek uçurtma! hep, kan çanağı gözler mi söndürür susmak sokağındaki dil yaralarını bağıra bağıra sen dibi kaynayan bir deniz olsan susar mısın susabilir mi dalgalara İlayda!
gün yine doğar kirlenir yine tabaklar kaşıklar cüssesiz nefesler türkülenir analarının göğsünde uyur çocuklar şiir yazar kuşlar göğe pâre pâre yine tükenmez kalem kalır bana döşenip sol kol üzeri bir kağıda müşfik bir yalana inanmanın ağrısı ellere kadirsin sen aşk ellerin ağıdı!
ben sana yüreğimin anahtarlarını vermiştim sen maymuncuk kullanıyorsun geceyarıları yapma bunu İlayda yapma!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Susmak Sokağı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Susmak Sokağı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güne düşmeli şiir, günümü yazdığı için.Adam gibi yazıldığı için.Muhteviyatıyla içimi yaktığı için.Cümle sermestlerin dili olduğu için.Cümle terkedilenleri satır satır ağlattığı için.Gel kaari, gör analar ne kalemler doğurmuş.Muhteşem bir şiir olmuş.Her zamanki gibi.Eyvallah...
Mütevazi yönüne gül düşürdüm.Bu sayfada en çok teveccühü hakedenlerden birisiniz.Önce yüreğinizden , sonra yazan ellerinizden öpüldünüz.Sırdı aşikar olsun bu yürek sizi seviyor.Sözünüzü,duruşunuzu ve de adamlığınızı...Eyvallah...