dününü özledi bugün bir adam dar sokaklı bir şehir çıkmazında çakılıp kaldı esrik zaman vagonlarında...
çiçekler geldi aklına huzur kokulu saksılarda oturan zamanın sentesinde daralmış çocuksu hevesler içinde, cıvıl cıvıl yüreği patlarcasına koşuşan çocuklar ekşidi tükürdü hayatın çarkına bir daha ve bir cigara daha sürdü hayat tabancasına dününü özledi bugün bir adam çürümüş çiçekler -bile- güldü aklına!
hatırladı akşamı çabuk olan zamanlar vardı sevda pazarı kurulurdu her gün bağırlara pervazları kan sektesi umutlar vardı okkası iki buçuk birbirinden değil birbirine kaçardı âşıklar evlerin yüzü ağlardı sadece insanların içi dışı gülücük
basenleri dolgun, ölesi bir kuvva telâşıydı aşk ve arsız nidâlar büyütmekti hayat nadasında; yaşamak
dağları delmekti bir zaman kumanya şimdi; eyer vurup tepelere insanları altından aşırmak doğruydu belki "büyüdük ve kirlendi dünya"
inanan kalmadı şimdi - o mevsimlere- kelimeler mânâ yorgunu mevsim yozdan kalma bahar aşksı sevişmeler hudut ardında yabancı kapılar sımsıkı açılmaya! camlar canhıraş bu muydu tanrım dünün yarınları martılar bile aç!
sarıl şimdi boğazıma koca şehir sar sımsıkı boğ cüssemi bas avuçlarıma ateş suyunu öldür güvercinleri
ve sen zaman hâlâ söylemedin güneşe mi boyun eğerdi dal rüzgâra mı cilve yapar bir mahkûmdan az mı esirdir tut/kulu bir gardiyan!..
/ ... tutmaz gölgesiz aşk aşısı gövde yıpratır âşığı ağyâr eder içli bir aşk şarkısı bile aşksız âşığı ihyâ eder.../
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölesi Bir Kuvva Telâşı / AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölesi Bir Kuvva Telâşı / AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biz sizinle aynı dünyada mıyız be adam?Bu nasıl bir his dünyası.Hiç mi uğramaz bize diline yerleşmiş sözcükler, usuna konuşlanmış bu duygular.Nasıl canlanıveriyor bunca güzel dizeler o göğüste.Hayranım,hayranım hayranım...Sen hep yaz biz de kapında bekleyelim.Çok içten çok sağlamdı şiir.Eyvallah...