Yanılıyorsunuz Madam Bir aşığın elinden resim kağıdını almakla ve boyalarını ve fırçalarını resminizi çizmesini engelleyemezsiniz Şiirlerin üzerine harflerle çizer bu sefer o zaman kelepçenizle hangi harfini küstüreceksiniz
Yanılıyorsunuz Madam Bir aşığın zihninden anılarını almakla ve anlamını ve yarınını size inanmasını engelleyemezsiniz Sabah ezanlarında duayla ister bu sefer o zaman nazarlarınızla hangi cümlesini üzeceksiniz…
Yanılıyorsunuz Madam O masum yüreğinizdeki aşkınızı almakla ve heyecanınızı ve andımızı omzumdaki yerinizi silemezsiniz Rab yüzünüze bakmaz olur bu sefer o zaman gözyaşlarınızı hangi yastığa süreceksiniz…
Yanılıyorsunuz Madam Amel defterimden alınyazınızı almakla ve sevaplarınızı ve günahlarınızı bensiz hesab veremezsiniz Cennet kapıları sürgülenir bu sefer o zaman tövbenizi hangi göğüse dökeceksiniz…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yanılıyorsunuz MADAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yanılıyorsunuz MADAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yanılıyorsunuz Madam O masum yüreğinizdeki aşkınızı almakla ve heyecanınızı ve andımızı omzumdaki yerinizi silemezsiniz Rab yüzünüze bakmaz olur bu sefer o zaman gözyaşlarınızı hangi yastığa süreceksiniz…
merhaba ustam yüreğinize sağlık tebrikler Yıldıray ustaya hepimiz yanılıyoruz usta ve kanıyoruz ayrılığa sevmek bu kadar kutsalken bizi aşktan soğutanlara sözüm usta aşkla kal elbet yüreğin halinden bir anlayan çıkacaktır mutlaka
İnsanlar Zişan Hnm insanlar ve Madamlar acıya göğüs geremediklerinde, korktuklarında, tehdit edildiklerinde, sorumluluğunu yüklenemediklerinde vb..aşkı öyle güzel inkar ederler ki şaşırır kalırsınız ve bunu muhatabın üzerine ata ata Ona suçu yükleyerek yaparlar genelde çarpıtırlar, yok sayarlar, mantıkla boğarlar, tanıdıklarına onlardan istediği cevapları alacak kadarını anlatırlar gerçeklerin ve alırlar da işlerine yarayacak cevabı...ve kalplerini susturmaya vicdanlarının sesini kısmaya çalışırlar yanıldıklarını söylemesin diye...
sonuçta Zişan Hnm insanlar aşkı inkar etmeyi dener binlerce yıldır denediler...
SAG OMZUM EL BİLEGİME KADAR İNCİNDİGİ İÇİN ON GÜN HAREKET ETTİRMEM YASAKLANDI YORUM YAZAMADIGIM İÇİN ÜZGÜNÜM , NİCE ŞİİRLERDE BULUŞMAK ÜMÜDİ İLE SELAMLARSAYGILAR
Aşk kelepçelenemez. Her halukârda belli eder kendini ne kadar inkar edilse de. Bu illa bir gözyaşı illa bir resim yada dua ile olması da gerekmez. Bazen bir bakış hatta duruşla bile belli eder kendini. Hakikaten yanılıyor madam.
Yanılıyorsunuz Madam Bir aşığın elinden resim kağıdını almakla ve boyalarını ve fırçalarını resminizi çizmesini engelleyemezsiniz Şiirlerin üzerine harflerle çizer bu sefer o zaman kelepçeyi hangi harfine takacaksınız…
bence de çok yanılıyorsunuz hem de çooook.. bu sefer gümbür gümbür şelale gibi akar da gelir, hiçbir setle engelleyemezsiniz..
bu şiir güne gelse de herkes gün boyu okusa, ama düşünerek!
Aşk kalpten çıkarılabilseydi hani herhangi bir şekilde acısı bu kadar yakmazdı değil mi insanlar neden aşkı içinden çıkarabileceğine inanmak gibi beyhude işlerle zamanı israf ediyorlar ki milyonlarca insan denememiş mi sonuçta kim kazanmış zaferi her seferinde ama her seferinde...
O masum yüreğinizdeki aşkınızı
almakla
ve heyecanınızı ve andımızı
omzumdaki yerinizi silemezsiniz
Rab yüzünüze bakmaz olur bu sefer
o zaman gözyaşlarınızı
hangi yastığa süreceksiniz…
merhaba ustam yüreğinize sağlık
tebrikler Yıldıray ustaya
hepimiz yanılıyoruz usta
ve kanıyoruz ayrılığa
sevmek bu kadar kutsalken
bizi aşktan soğutanlara sözüm usta
aşkla kal
elbet yüreğin halinden bir anlayan çıkacaktır mutlaka