Sen sokağa çıkınca rüzgâr sesini kesti Saçların dağılmasın tenin yanmasın diye Nefesini topladı kendi bağrına esti Buluttan bir damlayı sana verdi hediye.
Sen sokağa çıkınca güneş birden saklandı Kamaşmasın diyerek ışıl ışıl gözlerin Bulutlar ağlamadı dolarak suya kandı Artık şekva etmesin yere düşen sözlerin.
Sen sokağa çıkınca ağaçlar selam durdu Çiçekler ah ettiler titredi yaprakları Kızıl güller kavruldu kendi kalbini vurdu Kıskanarak simana benzeyen tüm akları…
Sen sokağa çıkınca kaldırımlar inledi Cıvıldayan serçeler susuverdi aniden Bir ıslık çalıyordun hepsi seni dinledi Yorulunca sen sustun onlar öttü yeniden.
Sen sokağa çıkınca sırra gömülü tüller Açıldı birer birer hayran yüzler göründü Âşıkların bağrından savruldu kızgın küller Tozlara karışarak önün sıra süründü.
Sen sokağa çıkınca değişiyor âlemler Kararıyor her taraf kaşlarını yıkınca Dizelerin önünde diz çöküyor kalemler Hiç durmadan yazıyor sen sokağa çıkınca.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN SOKAĞA ÇIKINCA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN SOKAĞA ÇIKINCA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir şairin saniyorum alanında zirveye çıktığı yer olsa gerek, sokağı, bulutu, yağmuru, güneşi dahi bu kadar güzel konuşturuyorsa alkışlamak lazım saygılarımla alkışlıyorum efendim.
Merhaba değerli dost şaire şiiriniz tam anlamıyla eşsizdi duru ve içten anlatım çok hoş olmuş yazan kaleminiz daim olsun yürek sesiniz hep güzele dair ve mutluluğa dair şiirler yazdırsın sevgi ve selamlar
Sen sokağa çıkınca ağaçlar selam durdu Çiçekler ah ettiler titredi yaprakları Kızıl güller kavruldu kendi kalbini vurdu Kıskanarak simana benzeyen tüm akları…
Konusu ve tekniği ile ne güzel bir şiir. Beğeniyle haz duyarak okudum. Her şey gönlünüzce ğlsun.Kaleminizin mürekkebi, ilhamınız kökü daim olsun. Selam sevgi saygılar.
Allah'in en sansli kuluymus dedim o '' Sen" olana. Hemde ona bakan gozdeki nazari tavri hisseden yurege yani size Ablam. Tebriklerimle Selam sevgiler..
Öylesi bir güzellik sokağa çıkan ya da seven gözler öyle görüyor,
gerçekten öyle,
bir dörtlükte ben yazabilir miyim,
açılıyor kalbimin dört bir kapısı şenleniyor sokaktaki kaldırım, yüzler bütün çocuklar sen gibi gülüyor birden yeniden doğuyorum dağılmış küllerimden sen sokağa çıkınca hayat başlıyor elle tutulur hale geliyor umutlarım
Çok beğendim şiiri, şiir yadıran şiirleri severim:)
İyi seçilmiş bir konu, hoş bir üslûp.. Takdir, tebrik ve teşekkürleri fazlasıyla hak ediyor. Muhabbetle selâmlıyorum Afet Hanım Kardeşimi. Sıhhat ve selâmet diliyorum.
Okurken nedendir bilmem Resulallah geldi aklıma.. Onu hissederek onun zamanında olduğumu hayal ederek okudum. Bazı ayaklar özeldir onların bastığı toprak şükreder selam durur. Güzel ve çok özel dizeledi teşekkürler ablam.. Sevgiler.
Öylesine naif ki dizeler şair arkadaşım. Okurken bile itina ettim özeni hissettim. Güzel narin bir anne adayına söylemdi sanki. Cesur onurlu şair yürekli bir anneden. Sevgiler alkışlar yürekten. Selamlar İzmir'den..
Bayıldım bu şiire cıvıl cıvıldı hayata bağlıyor okuyucuyu dizeler ..hani on beşinde güzelliğin tam yerinde olduğu dönemleri anlatan kıpır kıpır fıkır fıkır okunası bir şiirdi hocam saygı ve selamlarımı bıraktım bu genç şiirin başucuna.
Sen sokağa çıkınca değişiyor âlemler Kararıyor her taraf kaşlarını yıkınca Dizelerin önünde diz çöküyor kalemler Hiç durmadan yazıyor sen sokağa çıkınca.
alkışlamak lazım saygılarımla alkışlıyorum efendim.