Haydi, gelin çocuklar oltamı hazırladım Denizin ortasından tutalım dolunayı Dalgaların üstünde dolaşıp adım adım En uygun yeri bulup kurtaralım dünyayı Kalplere dolduralım ışıklı sevgileri Geriye bakmayalım hep gidelim ileri.
Hiç korkmayın çocuklar varsın sandal sallansın Masum aşklar yem olsun misinanın ucunda Unutun kavgaları dilleriniz ballansın Barışı beslesin ay sizlerin avucunda Işıl ışıl parlayıp, büyüsün, büyüsün de İnsanları hapsetsin sevginin büyüsünde.
Haydi, gelin çocuklar girelim mi kol kola Atalar dememiş mi birlikten kuvvet doğar Hep beraber girelim barış akan her yola Bulutlansa gökyüzü üstümüze aşk yağar Bırakın kini hırsı ben hepsini unuttum Muradıma ulaştım size dolunay tuttum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOLUNAYI TUTALIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOLUNAYI TUTALIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ooooy Allahına kurbanım abla. Bir deredeki suyun serin şırıltısı gibiydi şiiriniz. İnşallah herkes muradına kavuşur. Allahım yâr ve yardımcımız olsun. Tebriklerimle.
Haydi, gelin çocuklar oltamı hazırladım Denizin ortasından tutalım dolunayı Dalgaların üstünde dolaşıp adım adım En uygun yeri bulup kurtaralım dünyayı Kalplere dolduralım ışıklı sevgileri Geriye bakmayalım hep gidelim ileri.
işte bu işte yazdınmı böyle yazacaksın dolun ayı tutucak dünyayı kurtaracak umutlar toplayacaksın hayran kaldım dizelere o koca yüregine sağlık gönül dostu kalemin daim olsun
yildirimturk tarafından 8/31/2013 10:23:20 AM zamanında düzenlenmiştir.
Dünyayı kurtarmak için Kürşat olmak gerek, İnançla imanla kararlı gitmelidir direk. Öyle bir kaos içinde yaşıyor ki Orta Doğu, Daha doğmadan anasının karnında ölüyor çoğu, Artık madde kadar maneviyata da dönmeli insan, Çare yok umut yok bir ömür boyu acılarla yansan. Bu nedenle Suyun içine akseden dolunayı tutmak gerekir, Bu acılar bu kahırlar yıllardan beri yüreklerdfe birikir... HakanKURTARAN Yüreğine sağlık Afet Hocam...
Bu güzel, anlamlı ve insana olumlu enerji vere, kendisiyle ve çevresiyle barışık yaşamayı, sevgiyi salık veren anlamlı şiiri okumak harikaydı ablam, Allah sizden razı olsun.. Ve şiiri okurken dilimin takılmaması, gözlerimin sesler üzerinde ritmik olarak kayması, kulağıma dolan tınıların müzikalitesi gibi örnek alabileceğim daha bir çok artılarınızdan dolayı da kaleminize ve yüreğinize teşekkür ederim... Selam ve saygı ile..
Nazımın bir günlüğüne de olsa verelim dünyayı çocuklara demiş ya o dizeler geldi aklıma... ve çocuklar kurtaracak dünyayı ne güzel bir şiirdi şairim yürek sesinizi yürekten kutlarım her daim sevgim saygımla...
İnsanların kavga etmeden yaşayabildikleri bir dünyanın hayali her zaman yüreğimi ürpertir... Lâkin, Habil ile Kabil'in kavgasından bu tarafa, ne mümkün... nasıl olacak da insanlar kavgasız yaşayacak... İnşaallah...