Geldim yine kapına yine sana muhtacım Düzenli içmesem de ilaçlarım tükendi Yürümek zulüm oldu azalmaz oldu acım Ben inat o inattı hastalık beni yendi Solumda atan saat stres diyor doktor bey Gülmek bilmeyen surat stres diyor doktor bey.
Çığlıkları içmişim olsa da lime lime Anonim tebessümler inan üstüme yüktür Eskiden fark etmezdim acıyorum kendime Ufaldım önlerinde derdim benden büyüktür Gıcırdayan dişlerim stres diyor doktor bey Dağ misali işlerim stres diyor doktor bey.
Gökyüzünü kalbinden vuruyorum her gece Gözyaşımla beraber yıldızlar dökülüyor Bilmiyorum dünyada çile miyim sadece Rüzgâr buse kondursa saçlarım sökülüyor Başımdaki tellerim stres diyor doktor bey Duadaki ellerim stres diyor doktor bey.
Ölüm parmaklı gölge dolaşır üzerimde Her taraf aydınlıkken güneşe muhtaç kaldım Karıncalar dolaşır otururken derimde Doymak bilmedi ruhum ziyafette aç kaldım Takıldığım tüm taşlar stres diyor doktor bey Önüme geçen başlar stres diyor doktor bey.
Adım kalır mı bilmem bitmeyen cümlelerde Haykırır mı yarın da imlası bozuk sesim Parçalanmış hayalim görünür mü her yerde Bunlar da hep aklımda duyulur mu nefesim? Okşadığım çiçekler stres diyor doktor bey Beynimdeki gerçekler stres diyor doktor bey.
Biliyorum acımak yakışmıyor halime Bazen düşünüyorum kaçılır mı hiç yoktan Her şey üstüme gelir bakmadan mecalime Artık gücüm kalmadı pes etmişim ben çoktan Cebimdeki cüzdanım stres diyor doktor bey Sağım solum her yanım stres diyor doktor bey.
Yetişemem hayata boyumun üzerinde Dünya mı bana gıcık ben mi biraz deliyim Pansuman fayda etmez yaralarım derinde Kader kılıcı vurdu oldukça zedeliyim Uyku bilmeyen gözüm stres diyor doktor bey Dize dize her sözüm stres diyor doktor bey.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOKTOR BEY şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOKTOR BEY şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok geçmiş olsun.Stressiz kimse yoktur sanıyorum...Şiir terapi gibi geliyor evet doğru ama,kafanızda sorunlarınız çoksa şiire de veremiyorsunuz kendinizi.Güzel bir yürek sancısıydı şiir ve anlatım.Yürek sesiniz susmasın yazın her daim.Çok saygı ve selamlar...
Stresin en iyi ilacı duyguların boşaltılmasıdır can ablam. Şiir de bunun en güzel yolu. Bu güzel yolda devam. Stres falan kalmayacaktır. Tebrik ve saygılarımla.
Yetişemem hayata boyumun üzerinde Dünya mı bana gıcık ben mi biraz deliyim Pansuman fayda etmez yaralarım derinde Kader kılıcı vurdu oldukça zedeliyim Uyku bilmeyen gözüm stres diyor doktor bey Dize dize her sözüm stres diyor doktor bey.
Yüreğin kalemin var olsun üstadım Yürek sesin hiç susmasın, _______________Saygılar
Sitresin doktoru insanın yine kendi...Böyle güzel şiirler yazıp, ilaçları doğru kullanıp,Şöyle hayata bir gülücük atıp, yola devam edeceksin...mecbur...
ne çok hastalığın kaynağı stres ... Çalıştığım işim dolayısıyla öyle çok şahit oluyorum ki... şiirde de doktor bey diye başlayınca aman allahim yine hastalık dedim... Yine şiir önemli bir yere parmak basmış gözlemiş incelemiş irdelemiş.. sonuçları bulmuş dize dize hece hece bize sunmuş sağolun şairim varolun.... her daim saygımla...sevgimle..
Hayatımızın her anında yanımızda olan kişilerdir doktorlar. Sevinçli hüzünlü sabırlı dik duruşlu olmamız gereken anların şahididirler. Şükrederiz sabrederiz güleriz ağlarız söylemlerine. Uyarız bazen de atlarız reçetelerine. Bu duygularla beğeniyle okudum dizelerinizi şair arkadaşım. Selamlar İzmir'den..
İlacı, sadece bizde olan; Hızına erişmeye çalıştığımız -insanın doğasına aykırı- modern zamanlara vücudumuzun verdiği haklı bir tepkidir stres. Cümlemizden uzak olsun!
Eskilerin bir sözü var Allah düşürmesin ama kimseyide doktorsuz etmesin hocam cokharika bir konu işlemişsiniz kutlarlarım favori listeme aldım tam puanmı bırakdıım
Zaman geçtikçe değişir şartlar bunu kabul etmeyiz, Gitme vakti gelince biraz daha kalıp gitmeyiz... Yeter der hayat ama kendimize bile yetmeyiz. _Adı stres doktorlar bulamıyor bunun nedenini, _Fani dünya ekiyor her canlının bedenini... HakanKURTARAN Değerli Kardeşim, Yüreğine sağlık.Ders verici ve düşündürücü...
HakanKurtaran tarafından 7/23/2013 9:27:59 AM zamanında düzenlenmiştir.