Okuduğunuz şiir 8.7.2013 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Zenrim
bir kapıdan çıktım, karanlıktı içerde bir kadın kaldı, çıplaktı muhtemel üşüyordu, bensizdi. şair olacağım diyordu birileri komşu kızlarına aşk kakalamak için ama şiir falan meşakkatli iş. çünki yalnız ölürsün, kalabalık gömülürsün ama yalnız ölmek güzeldir
annemi karınca sandılar, ezdiler şimdi her gece boş bir rahim ararım seviştiğim yerlerde. sığınmalık tenler her gece. silinmeyecek yeni harfler yeni otobüs camları, bir seyredüş bir iççekiş, bir olmayası gidiş ama olasılık güzeldir
önce yalnızlaşarak tasarlanır bir kalabalık garsonlar boşları toplar mezarlıklardan hibe edilmiş şair başları falanlar. talan edilmiş harfler dağılır ömrün ortasına ömrün ortasında matçalı bir çıbandır aşk cüzzamlı karıncalar geçer kaldırımlardan ama cüzzamlılar güzeldir
iftihar edilebilir bir katille ama iftihar süsü vermez devlet hiç kimseye dili esmer diye bir halk ölür de belki ankara’ya aşkkent denebilirdi de ama rüzgar silip götüremez işte genç gidenler kadar mehveş bir kokuyu ama genç gitmek güzeldir
içerde bir kadındı ve çıplaktı ayakuçlarını öpmüştüm, dudakları sandı şafak bekler gibiydi memeleri. yalnızdı muhtemel üşüyordu, sarhoştu bir kapıdan çıktım, sabah yoktu ama sabah olmamak güzeldir...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zenrim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zenrim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
iftihar edilebilir bir katille ama iftihar süsü vermez devlet hiç kimseye dili esmer diye bir halk ölür de belki ankara’ya aşkkent denebilirdi de ama rüzgar silip götüremez işte genç gidenler kadar mehveş bir kokuyu ama genç gitmek güzeldir
bir kapıdan çıktım, karanlıktı içerde bir kadın kaldı, çıplaktı muhtemel üşüyordu, bensizdi. şair olacağım diyordu birileri komşu kızlarına aşk kakalamak için ama şiir falan meşakkatli iş. çünki yalnız ölürsün, kalabalık gömülürsün ama yalnız ölmek güzeldir"
İmlası, karanlık ve suskunluktan başlayan kelimeleri; uzaklık, yalnızlık ve korkuya varan manalarda bu fark edişle yorumladım..
"talan edilmiş harfler dağılır ömrün ortasına ömrün ortasında matçalı bir çıbandır aşk"
Aşk ; kalbimizde , çözülmesi imkansız bir bilmece olarak kalacak demişti kadın..! Aşkın başka yerde yaşayamayacağı doğrudur dedi erkek hiç tereddüt etmeden ...ve devam etti... Kalpte yaşatılan aşkın yerini ne bir kalem,nede bir kağıt dile getirebilir... Ne acı,ne hasret,nede Leyla'ya duyulan sevgi,kalbin anlattığını anlatamaz... An gelir diller lal olur,kalemler kırılır ama yüreklerde sonsuza kadar yaşar... Kimine göre ihanetin kırılan kalemi,kimine göre Aşkın bitmeyen mürekkebi... Sustu Kadın... Sustu Erkek...
Tebrik ederim günün seçkisini.. Noktalamalar ve yazımlara dikkat edilmesi hususunda ısrarcıyım.. Yalnız duyguyla iktifa edilmemeli öyle değil mi?..
ama şiir falan meşakkatli iş. ama yalnız ölmek güzeldirr ama olasılık güzeldir ama cüzzamlılar güzeldir ama iftihar süsü vermez devlet hiç kimseye ama rüzgar silip götüremez işte ama genç gitmek güzeldir ama sabah olmamak güzeldir...
Ama bu kalemi okumak başka bir güzeldir. Tebrikler.
Nefis... Konunun ele alınışı, işlenirken kullanılan sözlerin seçimi ve söylem biçimi ve özgünlüğü öteden beri beğenerek takip ettiğim kaleminizi nartıları zaten, bu eseriniz de çokça güzel, anlamlı ve düşündüren yanlarıyla çok çok etkili olmuş... Kardeşim, teşekkürlerimi, selam ve saygılarımı yolladım...
Zarafeti ve şiiriniz anlatısı açısından bir baş tacı. Seçkiyi fazlasıyla hak etmiş naif,seçkin ve emek unsuru şiiri ve değerli şairini kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; GÜNE GELMEKLE ŞİİRİN HAKKI TESLİM EDİLMİŞ DİYE DÜŞÜNÜYORUM....ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI .... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . SELAM VE SAYGIMLA
Güne düşen şiiri ve değerli kaleminizi kutluyorum.Çok saygı ve sevgilerimle...
önce yalnızlaşarak tasarlanır bir kalabalık garsonlar boşları toplar mezarlıklardan hibe edilmiş şair başları falanlar. talan edilmiş harfler dağılır ömrün ortasına ömrün ortasında matçalı bir çıbandır aşk cüzzamlı karıncalar geçer kaldırımlardan ama cüzzamlılar güzeldir....çok özel dizelerdi..Yürek sesin susmasın şair...
iftihar edilebilir bir katille ama iftihar süsü vermez devlet hiç kimseye dili esmer diye bir halk ölür de belki ankara’ya aşkkent denebilirdi de ama rüzgar silip götüremez işte genç gidenler kadar mehveş bir kokuyu ama genç gitmek güzeldir
içerde bir kadındı ve çıplaktı ayakuçlarını öpmüştüm, dudakları sandı şafak bekler gibiydi memeleri. yalnızdı muhtemel üşüyordu, sarhoştu bir kapıdan çıktım, sabah yoktu ama sabah olmamak güzeldir...
ihtimallerle dans eden akıl oyunlarını bile cezbeder bu şiir. sözcüklerin damlarına mavi düşer de dinlenir belki de bir aşk dilenir dudaklardaki kepaze gülüş sonra birileri süpürmez sokaklardan yalnızlık kırıntılarını kırıntılar güzeldir...
😔