Biz sevda ülkesinin devrik padişahıyız Gam selini içmişiz bulutların ahıyız Karanlık gecelerin dönülmez sabahıyız Paramparça olsak da felek bize cevherdir Evimiz mekânımız sevgi açan her yerdir.
Baki bir şiir gibi nehirlere akarız Güneşten alev alıp gönülleri yakarız Sevenlerin başına çiçek toplar takarız Sevgi saçan her imge asumanda ahterdir Kaleme ışık veren ak kâğıttır defterdir.
Geçmişteki çileyi ettik başımıza taç Düşkıran hezeyanlar geleceğe tek ilaç Mısralar kalbimizde köklenen ulu ağaç İçimizi dökeriz sanılmaya eserdir Kalem kırmak yazmamak ölümden de beterdir.
Biz aşklar ummanının yer inleten sesiyiz Biz yaşam sevdasının bitmeyen nefesiyiz Geleceğe yön veren gençliğin hevesiyiz Bizleri var eden şey alından akan terdir Bizi susturacak yer kazılacak makberdir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİZ NEYİZ, BİZ KİMİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİZ NEYİZ, BİZ KİMİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biz aşklar ummanının yer inleten sesiyiz Biz yaşam sevdasının bitmeyen nefesiyiz Geleceğe yön veren gençliğin hevesiyiz Bizleri var eden şey alından akan terdir Bizi susturacak yer kazılacak makberdir.
bu kısmı çok sevdi Erbab-ı şiiri ve şairi burda gördü Erbab-ı
Biz ulu ırmakların suladığı ovayız Edebi, sazla sözle sarmalayan sıvayız Hakk ve ahlak yolunda bir muazzez davayız İnsanlık yolundayız rehber İki Mustafa Sevgiden yana olan herkes gelir bu safa ............ Teşekkürler, selamlar Gözünüze acı yaş değmesin ...
Bir sevdanın uğrunda yüklemsiz bir özneyiz Gâh sever, gâh sevilir; demeyiz ki: “biz neyiz?” Bamtelinden coşarken tamburumuz benderdir İnleyen her nağmede nefes nefes biz neyiz. Bizi bizden alanın akıbeti kemterdir. ____________________________diyesim geldi.
Kaleminize kudret, ömrünüze bereket diliyorum Afet Hanım Kardeşim. Sıhhatiniz daim ola..
Ellerine sağlık ablacığım.