(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAS şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAS şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin olmazsa olmazı vezin, kafiye ve ritimdir...bunlardan bir tanesi eksik olursa şiir nesir olur.... hece vezninde 7+7 ölçülü şiirler zor şiirlerdir....kafiye ve vezin yerli yerinde olsa da eğer ritmik yapı şair tarafından mısrada icra edilemezse şiirde başarı olmaz....Afet ablamız tüm teknik icralara hakim usta bir kalem...Aslında Afet abla her yazdığı şiirde bizlere ders veriyor şiir nasıl yazılır öğretiyor....Her eline kalem alanın kendini şair sandığı ortamda bu kadar mütavazi kalemden alacağımız çok tecrübe var....Allah Afet ablamıza uzun ve sağlıklı ömürler versin...Hece veznini yaşatmak milli bir görevdir....İlhamın, Hak katından gelen yüce esintilerle devam etsin inşallah üstadım.....
Desiseler oyunlar önümde fır dönüyor Tıkırdayıp kaynıyor dedikodu kazanı Sanıyorlar başımda yıldızlarım sönüyor Engeller susturur mu cevher dolu ozanı Derdimi paylaşırım sakın kızma Yasemin Çare istemem senden cevap yazma Yasemin.
Boşadır çırpınışlar köküm sağlam devrilmem Suya resim çizerler akıp gider önümden Çakıla takılarak doğru yoldan çevrilmem Umutluyum yarından gururluyum dünümden. Fırtınayım hafif yel dokunur mu Yasemin? Hasedin esamesi okunur mu Yasemin?
Ömrüm çileyle geçti ölüm bile yıkmadı Bir serseri üfürük beni yere batırmaz Önüme engel diye benden güçlü çıkmadı Birkaç kirli dil suyu çamurlara yatırmaz. Pırlanta bir alyansım parmaktayım Yasemin Ulu bir çınar gibi ayak
Boşadır çırpınışlar köküm sağlam devrilmem Suya resim çizerler akıp gider önümden Çakıla takılarak doğru yoldan çevrilmem Umutluyum yarından gururluyum dünümden. Fırtınayım hafif yel dokunur mu Yasemin? Hasedin esamesi okunur mu Yasemin?
Şiirsel bir ifadeyle kendinizi kanıtlayan harika bir göndermeydi. Beğeniyle okudum.Güçlü kaleminiz var olsun.Selam sevgi saygılar.
Yasemin kimdir bilmiyorum ama güzel şiir dili ile cevap verilmiş umarım anlar konu tatlıya bağlanır şairler arasında gülümseten atışmalar olabilir ama kırgınlığa yol acmamalı saygılar favorilerim arasına aldım tam puanımı bırakdımı hocam
Oyun kuran, dedikodu yapan elbette bu eylemlerinin karşılığını hakikat divanında misliyle alacaktır saygıdeğer ablam... Ders alınası içeriği ve kurgusuyla nefis şiirinizden ötürü teşekkürlerimi, selam ve saygılarımı bıraktım....
sevgiler..