LACİ DOSTUM BU ŞİİR SENİN İMGENDEN ÇIKTI BU YÜZDEN SANA İTAFEN OLSUN BU...
UMARIM İMGENİN HAKKINI VEREMESEM DE ACELEYLE ANCAK BU KADAR YAZABİLDİM...
"GÖZLERİ NİSAN ELASI"
Yağmur sonrası akşam olduğunda Önce “ küflü toprak kokusu” savrulurdu sokaklara Ardından katre katre karanlık Düşerdi pencerelere rengini yitirmiş lacivert geceler Elinde iğdenlik “gözleri nisan elası” bir kız çocuğu Yıldız koparır camlara çakılı bakışları…
Kıvırcık saçlarında taze bahardan koparılmış papatyadan bir taç Parmak uçlarında bir uçurtma kuyruğu oyalı Kış yorgunluğu çökmüş omuzlarına Düşlerinde nisan hasreti masallar…
Az sonra bir Anka gelip konacak avuçlarına Avluda duran badem çiçeklerinin şahitliğinde Bahara dair şarkılar karışacak nehirlere Gülümserken kundağındaki bez bebek
Pembe renkli küçük bir ejderha tarayacak kıvırcık saçlarını Çiğ damlasından çıkarken melekler Sürme çekecek “gözleri nisan elası” küçük kız çocuğuna Şiir sürecek dudaklarına birkaç huri Kuzey yıldızı çıkıp gelecek göğsünün üstünde uyumaya Ay yastık olurken bir uyku vakti penceresindeki çocuğa…
Gri bulut çekilip şafak olduğunda Kirpiğinde rengarenk bir baharla uyanacak çocuk Güneşe karşı açarken tüm çiçekler “gözleri nisan elası” bir kız çocuğu bu Dalacak yine serçelerin kanatlarındaki maviye ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"gözleri nisan elası" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"gözleri nisan elası" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Dalacak yine serçelerin kanatlarındaki maviye ..."
“gözleri nisan elası” parmakları kınalı gelincik
tebriklerim hayata kattığınız sevgi yürekli baharçiçekli cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair Dilek Yıldızı dost..:) sevgim saygım selamlarımla..
Teşekkür ederim. Çok beğendim.