"Bugün aylardan Nisan Sakın ha koparma yapraklarını Bırak biraz daha kalsın duvardaki resim…"
Dağlarda bahar kokulu bir zaman Yemyeşil taze sürgününde ıtır kokulu ağaçlar Kimisi açmış kimisi gün vursa uyanacak Göz göz akmış birkaç çiğ tanesi Ve dallarda bir kucaklaşma telaşı “Ah siz yok musunuz siz !” badem dallarındaki beni tutan çiçekler Kırmızı şeftali çiçeğindeki iki serçe nasıl unuturum ki sizi…
Avlumda buram buram bir toprak soluğu Her nefeste keseme indirdiğim kırık pencereli kerpiç ev Oluklu tuğlalarda bir tutam yosun güneşhasreti Tenha bir başköşede yalnızlığım ağırlanır Dışarıda bir çeşmenin şırıltısı kıvrım kıvrım Buluşmak için coşkuyla koşar iki büklüm akan bir bulanık dereye…köpüklü mü köpüklü…
Kıvrılmışım nisan sancısı bir mevsimin minderinde Kırık penceremde güneş Pervazlara yaslanmış rüzgar Gökte belirsiz birkaç bulut Sanki ağlayacak yer arar
Sığırcık sürüleri konmuş karşımdaki kavaklıklara Kanatları küçük noktalı beyaz, buluta inat Bakmayın benim öyle yüzüme Şaşkın bakışlarıma aldırmayın sakın Nisan sarhoşluğu düştü işte sizin yüzünüzden kirpiklerime….
Hadi durmayın gelip konun yanı başıma sevdiğim serçelerim Avucumda birkaç kırıntı hatıra Varsın kalsın takvimde bahar sancısı ayrılık Siz gülüşün hep Bir kolum badem bir kolum şeftali ağacı olsun mesala Haydi koşup okşayalım güneşin narin ellerini İçimizde eski bir sıcaklık Nisan dolduralım en azından her aldığımız nefese…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NİSANDA ZAMAN-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NİSANDA ZAMAN-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dostum, seni pembe yapabilir miyim :-) Yaptım gitti işte... Neden mi ? Söyleyeyim. Bu şiire senin imgeni yerleştirecektim ama son anda vaz geçtim...Şimdi izinin olursa o imgeyle bir şiir yazmak isterim şimdi. Ne dersin dostum ?
Haydi koşup okşayalım güneşin narin ellerini İçimizde eski bir sıcaklık Nisan dolduralım en azından her aldığımız nefese… Çok güzel dizelerdi...Selam ve saygı ile....
Merhaba Dost Kalem Yine uzel bir eser dusmus inci uclu kaleminden ustadan usta gibi islenmis bir cehver daha kalemin murekebinden siir cehverine Ozenle islenmis Tebrikler dost guzeldi yine kalemden dusen Saygilar selamlar
Merhaba, şiir yoldaşı kalem dostum, Asıl olan şudur ki ,İnci gibi parlak olan o güzel yüreğindir, teşekkürler şiir dostu güzel yürekli şaire.... sonsuz saygı sevgi ve selamlarımlasın her daim..