gülizar kokusuna dalar rüzgar fırtınada salınır derin suskunluk boynu bükük gül bir derede bir kamış dinlenir dere akar taş yosun tutar deminde bir dergahın gizeminde...
solgun ay aşar tepeden ayağında çarık duldasında yükü ağır bir aşk sığmaz göğe nefes derin bir hasretten düşen düşler derin bir bekleyiştir dergahın kapısında
Heyhat aç kollarını aşk dervişin gelişine eriyin yüksek tepeler meczupun gözlerinde kızıl şafağın rengi düşmüş bir kere goncaya...
bilinmez bir sancının yankısıdır güneş aya dokunduğunda yanar ortalık kül olur kelimeler ot toprağa ilişik su gibi aziz bir sevdadır bu
ey erenler siz de müsade buyurun dağlar yol ormanlar halı kesilsin şimdilik kavuşmanın eşiğinde kuyuların derinliğinde bırakın sulansın kuruyan çorak gönüller bir neyin şahitliğinde derin sessizlik varsın karışsın derelere....
kapı eşiğinde bir kuru ekmek bir kase çorba varsın kalsın nefsin terbiyesinde tepsi doysun kaşık içsin varsın ama bölmesin üç beş lokma suskun duran bu söyleşiyi...
deniz bardağa sığsın sürahi dolusu sözler derya kesilsin iki neferin bakışında Yaradan aşkına giden yolda ezber bozan bir ibadetin Hakka giden yolunda... şimdi derin nefes çeksin aziz ney vurulsun tamburalar raksında derin bir ibadetin sevgisinde...
bir gece vakti RUMİce ya da bırakalım kavursun ŞEMS kuyuları Heyhat dönsün işte o zamanözlem hayatın eteğinde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAVUŞMALAR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAVUŞMALAR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kapı eşiğinde bir kuru ekmek bir kase çorba varsın kalsın nefsin terbiyesinde tepsi doysun kaşık içsin varsın ama bölmesin üç beş lokma suskun duran bu söyleşiyi...
deniz bardağa sığsın sürahi dolusu sözler derya kesilsin iki neferin bakışında Yaradan aşkına giden yolda ezber bozan bir ibadetin Hakka giden yolunda... şimdi derin nefes çeksin aziz ney vurulsun tamburalar raksında derin bir ibadetin sevgisinde...
bir gece vakti RUMİce ya da bırakalım kavursun ŞEMS kuyuları Heyhat dönsün işte o zaman özlem hayatın eteğinde...
Anlam ve anlatım güzeldi severek okudum, Yüreğin kalemin daim olsun Saygılar selamlar...............
kapı eşiğinde bir kuru ekmek bir kase çorba
varsın kalsın nefsin terbiyesinde
tepsi doysun kaşık içsin varsın
ama bölmesin üç beş lokma suskun duran bu söyleşiyi...
deniz bardağa sığsın
sürahi dolusu sözler derya kesilsin iki neferin bakışında
Yaradan aşkına giden yolda
ezber bozan bir ibadetin Hakka giden yolunda...
şimdi derin nefes çeksin aziz ney
vurulsun tamburalar
raksında derin bir ibadetin sevgisinde...
bir gece vakti RUMİce
ya da bırakalım kavursun ŞEMS kuyuları
Heyhat dönsün işte o zaman özlem hayatın eteğinde...
Anlam ve anlatım güzeldi severek okudum,
Yüreğin kalemin daim olsun
Saygılar selamlar...............