şimdi kar düşüyor duyuyor musun camlarda nefesimizden kalan biraz buğu içimize kış yağıyor azıcık görüyor musun ?
soğuk vuracak birazdan etrafı güneş öncesi bir güncede solarken badem çiçeklerimiz sıkı kapa düğmelerini üşümeyesin...
az sonra kararacak yine penceremiz kapanan yollara karşı gündüz kapattığımız gibi kararırken yalnız kaldığımız odamız yine yosun kokacak yastığımız nevresimlerde sevişmelerden kalma bahar kokusu
yağ kutusunda bir kaşık aşk nergiz misali nazlı türküler gelip geçer kuru dudaklardan dışarda mahzun durgun bir bahar hadi aç pencereni kar girsin içerimize biraz
hadi dar sokaklarda koşsun bari ruhumuz toprak kokulu kerpiç evlerin şahitliğinde yaza inat çırıl çıplak dolaşalım herkesten izinsiz Adem gibi yarım elmanın kalan yarısı gibi...
aldırma sen şimdi bekçi Niyazi’nin düdüğüne ıslak kedilerin koynunda buluşalım ince bir ayın son kılçığına tutunarak yıldız derelim senin başında kırmızı yemeni benim ellerimde saç tellerinden bir koku rüzgarda ıslatalım tüm mısraları daha dün gibi...
hadi kalk gidelim akasyalara sakın kurutma dudaklarını yağmur gözlerimde sana su sunacağım tenim değdiğinde ellerine köklerinde hayat bulan çınarın göğe dokunuşu hadi şimdi dallarımız olsun şimdilik suskunluğumuz...
şimdi çal Ey rüzgar ıslığını denize karşı dalgalar senfoni olsun en azından fırtınalar çarparken sevdanın kayalıklarına martıların kanatlarını kıskanmadan hadi yağmur kokulu sevdiğim düş parmaklarıma gri buluttan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BOŞLUKLA KONUŞMALAR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BOŞLUKLA KONUŞMALAR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yaaaa Gülesen arkadaşım da benim tarzımdan gitmiş vavvvvvvvvvvvv çekmiş ondan kopye sayılmasın ben oyyyyyyyy oy vavvvv larım vede oy anam oy başlatarak yorumlarım hep entresan bulduğum mısraları işte bu şiirde çok hoş kendi içeriğindeki hayal dünyasında selam sevgilerimi bıraktım Hicranlı gecelerin Hülyasından sayfana
vavvvvvvvvvvvvv dedim...işte şiir...imge ve duygu yanyana..harikasın dilekyıldızı...bir daha okuyacağım..kalemin daim olsun sevgiler ve saygılar..esen kal
aldırma sen şimdi bekçi Niyazi’nin düdüğüne ıslak kedilerin koynunda buluşalım ince bir ayın son kılçığına tutunarak yıldız derelim senin başında kırmızı yemeni benim ellerimde saç tellerinden bir koku rüzgarda ıslatalım tüm mısraları daha dün gibi...
hadi kalk gidelim akasyalara sakın kurutma dudaklarını yağmur gözlerimde sana su sunacağım tenim değdiğinde ellerine köklerinde hayat bulan çınarın göğe dokunuşu hadi şimdi dallarımız olsun şimdilik suskunluğumuz...
şimdi çal Ey rüzgar ıslığını denize karşı dalgalar senfoni olsun en azından fırtınalar çarparken sevdanın kayalıklarına martıların kanatlarını kıskanmadan hadi yağmur kokulu sevdiğim düş parmaklarıma gri buluttan...
Çok güzeldi anlam ve anlatım.......... Beğeni ile okudum yüreğin kalemin var olsun Saygılar
Yaşasın rakibem gelmiş yupbiiiiii :-) Nerelerdesin sen ! Seni görmek ne güzel şey.... Seninle rekabet etmek bana şiir okuma şefki veriyor her zaman ....
özlemiştin seni hemde çokkkk.... hoş geldin sevgili dostum pembeyle geldin .... al sana pembe ....sonsuz sevgiler ve selamlarla hemde....