Dökülür ürkerek titrek mumların parafin aydınlığı Karanlığın derin sızısı olurdu mısralar Ve acının rengi kalırdı geriye…
Çoğalırdı suskun yalnızlıklar Kırlangıçların son çığlığı sonbahara karışırken Düşerdi üç harfli kelimeler kahverengiye
Adı aşk olan… Uçurtmalar rüzgar beklerdi intihar kayalıklarında Uçardı umutlar martılarla bir olup Koparken fırtınalar koynumuzda,,, Konardı yakamozlar omuzlarımıza Kozasından çıkamamış şiirlere kalırdı en güzel sözler….
Kelebek ömürlü türküler süzülürdü Çalkalanırdı dudağımızın kıyısındaki öpüşmeler Mırıldanırken yüreğimizdeki kelimeler Dalgalanırdı eski düşlere düşen maviözlemlerimiz…
Tükenen kandiller Sönen sokak lambaları Ve geriye bir garip karanlık kalırdı Bir de meczup nakaratların sararan eski yankısı …
Nasırlaşırken parmak uçlarımız sabır tespihlerinde Düşen yıldızlar aydınlatırdı takati kalmayan karanlığı, Bir yanımızda her zaman toprakta seven cemreler ….
Ay düşer Yıldızlar söner Güneş düşlerde solardı Ayrılıkların sabahlarında Akşama çok varken Demli şiirler de ölürdü sen benden gidince….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARIŞIK ŞİİR.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARIŞIK ŞİİR.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ablam gündüz geldim tam yorum yapacakken elektirik gitti O güzel mahlaslı kalemin var olsun.ara verme şiirlere kızarım bak sonra Ablan seni çok sever.yüreğine sevgiler bırakır.......
Yüreği burcu burcu şiir kokulu can ablam benim, Çok ama çok teşekkür ederim bu ilgin ve sevgin için. Can ablam benim her zaman ve daima en derin saygılarımlasın bilesin....
O güzel mahlaslı kalemin var olsun.ara verme şiirlere kızarım bak sonra
Ablan seni çok sever.yüreğine sevgiler bırakır.......