Mor karanfiller derinden susar Ölüm öncesi haber spikerleriyle Mikrofonların boynu bükülür Haber bültenlerinde siyahbeyaz bir resimle
Elma yanaklı bir sunucu Gözleri güneşten can gülüşle Uzunca bir “ ııı.”.evet sevgili seyirciler.. Bu gün otuz ikinci gün…
Sol ayağında sıcak su yanığı Aksasa da bazen hayatındaki adımları İnadına hep dik yürürdü hep o ayakları…
Bir/and son köşesindeki gazetede İçer içindeki pişmanlığın pınarındaki andını Son haber kara haberdi 32. Gün sonrası otuz üç tespihli…
Duayen duaya inancı olan Biz hep seni sevdik karanlığı aydındık yapan ekranında Kara bir çelenk indi simsiyahgüllerle Daha yetmiş ikisinde saatleri kollarında seven
Turuncu saatlerin Kara bir güvercin oldu akşam üstü Hadi be bir “ııı” de… bu akşam ki bültende Daha da bizi üzmeden son bir haber ver kaldığın yerden…
“ Seni bu ülkenin tüm haber bültenlerini izleyenler kadar… Bir de sana dua edenlerden daha çok seni özleyeceğim”
Mehmet Ali (Yüce) Bir/and içiti… Gitti… O Hepimizindi İçimiz Solgun Mor Haber Bütenlerine Kaldı Şimdilik Aylardan s/onsuzluk,,, Bugün yıllardan hep 32. Gün….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Can Kız Kardeş, Öncelikle onun Mekanı cennet olsun ve allah onun yakınlarına sabırlar versin...
Hayat deva ediyor kaldığı yerden...Taktir getirmene çok ama çok sevindim. Sen taktir getirmesende her dem yüreğimde taktir dolu sevgin var can kız kardeş....Unutmadım şiir borcumu bilesin.... Kocaman sevgilerimle o pak alnından öptüm...
Mor karanfiller derinden susar Ölüm öncesi haber spikerleriyle Mikrofonların boynu bükülür Haber bültenlerinde siyah beyaz bir resimle
Elma yanaklı bir sunucu Gözleri güneşten can gülüşle Uzunca bir “ ııı.”.evet sevgili seyirciler.. Bu gün otuz ikinci gün…
Sol ayağında sıcak su yanığı Aksasa da bazen hayatındaki adımları İnadına hep dik yürürdü hep o ayakları…
Bir/and son köşesindeki gazetede İçer içindeki pişmanlığın pınarındaki andını Son haber kara haberdi 32. Gün sonrası otuz üç tespihli…
Duayen duaya inancı olan Biz hep seni sevdik karanlığı aydındık yapan ekranında Kara bir çelenk indi simsiyah güllerle Daha yetmiş ikisinde saatleri kollarında seven
Turuncu saatlerin Kara bir güvercin oldu akşam üstü Hadi be bir “ııı” de… bu akşam ki bültende Daha da bizi üzmeden son bir haber ver kaldığın yerden…
“ Seni bu ülkenin tüm haber bültenlerini izleyenler kadar… Bir de sana dua edenlerden daha çok seni özleyeceğim”
Rahmetle anıyorum, Yüreğine kalemine sağlık üstadım saygılar
Büyük bir kayıp .kimi insan sevmezdi Ama ben çok seviyordum.çok üzüldüm Rabbim mekanını cennet eylesin güler yüzlü adam Duyarlı yüreğin var olsun ablam Gönlüne bin selam
Yüreği gül bahçesi ablam, gidenlerin ardından bir fefa borcuydu bu.. Mekanı cennet olsun ve yakınlarına bol sabırlar dilerim.... Yüreğindeki gülbahçen her dem goncalarla dolsun...
ABİ BU ARADA TAKDİR GETİRDİK ZORLA..FOTOYU GÖSTERMEK İSTERDİM AMA YASAK...RESMİ BELGELERİ İZİNSİZ GÖSTEREMİYORUM MAKAMIMDAN DOLAYI...
ÖPÜYORUM ABİŞİMİİİ....