bıkana kadar şimdilik yazmaya devam... amacım şairlik falan fişman asla olmadı olamazda... amacım şimdilik rast gele yazmak işte....
şiir...
Tutulur turna göçüne katılan türküler Kolları terli bir sonbahar uçuşur Süzülürken son sarı kalmış yaprak Sessizdi terennümler yakamozlar kadar Asılırken kıyısındaki dudakların eski öpüşme melodilerine
Duyulurdu çığlığındaki asi martıların sesi Üşürdü güvertesine lodos düşmüş gemiler Ve dışarısı oldukça ıslaktı Düşerken yağmurun konçertosu…
Her damla karışırdı şehrin damarlarındaki notasına Çalkalanırdı sahilindeki kasabalar Sonrasında hep toprak kokulu sevdalar kalırdı a y a Ve kahverengi aşk şarkıları emanet edilirdi çıplak caddelere…
Yazılırdı suskun sokakların sessizliğine gizli bir besteler Tavana çakılı bakışlar akardı nehirlerden Terk edilmiş kırlangıçların kerpiç evlerine sığınırken yalnızlıklar Hep karanlık olurdu neşterli sessiz kara geceler…
Rıhtımların uzaktan tuzak kurduğu An/kara… kararırdı Yitik kentlere soğuk iklimler düşerdi ilkin Ve… Ve… Hıçkırıklar çoğalırdı akşamların siyah hırçın saçlarında İkindi sonrasında hep mor bir bulut salkım söğüt olurdu özlemlere Ve üşüşürdü durmadan bu şehre Kızkulesi meczup sevmeler….
Kimse bilmezdi erkenci serçelerin yutkunduğunu Hatta belki de bir sırdı bu Buğulu çamların ardına çekilmiş perdeler Birde şafağın birleştiği kızıl… Turna göçüne takılmış ayrılık türkülerindeki terennümlerin sessizliğinde….
Uyanırdı eski baş konulmuş uykusuz yastıklar Yarım bir şiirin eşliğinde Eski bir çarşaf olurdu rüyalar Parmak uçlarında okyanus Kirpiklerde bir deniz yosunu….
Hadi gelinde gidelim rüzgar kanatlı gelinlikli kırlangıçlarım Biraz Kızkulesi Biraz düş çizelim Yedi renk sevişmelerin o eski tebessümüyle…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şiir.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şiir.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kimse bilmezdi erkenci serçelerin yutkunduğunu Hatta belki de bir sırdı bu Buğulu çamların ardına çekilmiş perdeler Birde şafağın birleştiği kızıl… Turna göçüne takılmış ayrılık türkülerindeki terennümlerin sessizliğinde….
Uyanırdı eski baş konulmuş uykusuz yastıklar Yarım bir şiirin eşliğinde Eski bir çarşaf olurdu rüyalar Parmak uçlarında okyanus Kirpiklerde bir deniz yosunu….
Hadi gelinde gidelim rüzgar kanatlı gelinlikli kırlangıçlarım Biraz Kızkulesi Biraz düş çizelim Yedi renk sevişmelerin o eski tebessümüyle…
Ustalık vardı ön planda, Beğeniyle okudum üstadım, yüreğine kalemine sağlık Saygılar
Uyanırdı eski baş konulmuş uykusuz yastıklar Yarım bir şiirin eşliğinde Eski bir çarşaf olurdu rüyalar Parmak uçlarında okyanus Kirpiklerde bir deniz yosunu….
oyyyyy oyyyy bu kaçıncı şiir sayfaya düşen sen bana bakma gelmiyorum diye dert etme hülya işte gel gitlererle dolu:)fakatttt sende aklımdasın diğer dostlarda sadece yorgunluğum sebep şiirinin mısraları süper yorumlara da göz attım onlarda senden yana güzel yani herşey süper tebriklerimi sevgilerimi bıraktım sayfaya
Yüreği burcu burcu şiir kokulu can ablam benim, Bu ara fazla nette kalamıyorum, bu yüzden hakkını hella et, en kısa zamanda telafi edeceğim bu teşekkürlerimi sana....
En derin yürekten saygılarımla ellerinden öptü bu murat kardeşin...
Can kız kardeşim benim, sen yüreğimdesin bilesin, sinende şiir kafanda hep derslerin olsun hep... Ve bana güzel karnenin mutlu haberini verince söz sana bir şiir daha hediye...
O pak alnından öptüm can kız kardeşim...Yürekten sevgilerimlesin hep unutma...
sana küserek :P
hayırsızz hacııı,