(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* KIRAN KIRSIN... BiZ KIRMAYIZ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* KIRAN KIRSIN... BiZ KIRMAYIZ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MÜ,MİNE NİMET HER ÇİLE, NEFİS NE DESE NAFİLE BİR GÖNÜLÜ BİLE BİLE, KIRAN KIRSIN BİZ KIRMAYIZ--- ufuklarda yolun hep aydınlık olsun güzel yazmışsın hocam saygılar sunuyorum
Dost hocam mısralarda anlam dolu didaktik ifadeler Mürşit vari sözlerle örgülenmiş yürekten gelen gönül feryadı haktan yana Hakka ikrar gönlüne yazan kalemine sağlık şiire sesiyle can veren yeşim kardeşimizin sesini vi sizin yüreğinizi kutladım. Muhabbetle Selam ve DUA ile kal dost hocam.
hülvani tarafından 11/28/2012 12:09:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mecit hocam belli ki gönül rengi pembe, dostlarını bakışların pembeye boyuyor insan nasıl bakarsa öyle görürmüş,sizlerin gönlünün güzelliği ifadelere dökülüp lisana geliyor ne mutlu güzel bakana gönül gözüyle farkı fark edene elbette bizler nurlu ağacın dallarıyız küllü varın parçalarıyız selam olsun hakikatların ışığında bilerek yaşayana ve görene.