Yâri Allah olana başka dosta ne hacet? O’nsuz gönüller gördüm; kapkara, zindan, harâb... Ey Allah’ım! Ne merde, ne namerde muhtâc et, Cürmüm çok, farkındayım, kovma kapından Yâ Râb!...
Maskesiz gezmesek de, içimiz sana âyan, Parmakla sayılıyor senin emrine uyan, Kimsesizler kimsesi! Ey garipleri duyan! Cürmüm çok, farkındayım, kovma kapından Yâ Râb!...
Sermaye oldu zaman, rehavete, rahata Hep sebepler aradık, her suça, kabahata Bir ömrü hebâ ettim, günaha bata bata Cürmüm çok, farkındayım, kovma kapından Yâ Râb!...
Gaflet kesti önümü, tövbelere geç kaldım Düştüm senden ırağa, çölde susuz, aç kaldım Günah yüklü heybemle rahmet kapını çaldım Cürmüm çok, farkındayım, kovma kapından Yâ Râb!...
Mahşer var, cehennem var; Âmenna, inanırım Basiret bağlanınca, hesap kolay sanırım Senden af dileyecek yüzüm yok, utanırım Cürmüm çok, farkındayım, kovma kapından Yâ Râb!...
Çok günahım olsa da gülden güzel dostum var O´nu candan seveni bilirim ki yakmaz hâr Resûl’ün hatırına kurma bu kuluna dâr Cürmüm çok, farkındayım, kovma kapından Yâ Râb!...
Mecit AKTÜRK Berlin 12.08.2012
ŞiiRi SESLENDiREN SAYGIDEGER MEHMET NALBANT AGABEYiME COK TEŞEKKÜR EDERiM.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* YÂ RAB!.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* YÂ RAB!.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir muhteşem Usta bir kalemin ürünü olduğu ı her dizesiyle aşikar. Seslendirmeye gelince dinledikçe begenmeye başladım:)) Bu vesile ile tekrar tebriklerimi sunuyorum Degerli DOST kalem. Selam ve Muhabbetlerimle...
bu vesile ile şiirinizin birinci oldugu siteye üye olmak istedim ama sanırım bir hata oluştu gerçekleşemedi. tekrar tebrik eder huzurlu günler dilerim Mecit KARDESİM...
Buyurduğunuz gibi denge unsuru çok önem arzeder. bir tiryaki olarak sigarayi yarı yarıya azaltmak isityorum ama o dengeyi bir türlü beceremiyorum. Yazdıklarınızı uygulayamamak endişesi konusunda size hak veriyorum. Ben bir iş adamı olarak şiirle çok ilgilenince iş hayatımı dahi etkilediğini farkettim. Hatta en yakın dostum Kenan IŞIK bile '' agam sen şu şiir işini biraz azaltsan iyi olur '' demişti. işadamlığı formasyonu ile şairlik bir arada pek barınamıyor. ister istemez duygusallık işin içine giriyor ve bu durumda hata yüzdesi artıyor.Zaman zaman ben de düşünmüyor degilim. Bir yandan da şiir yazan ve yorumlayan biri olarak benden çok daha fazla varlık idare edenler arasında benim yerimin ayrı olmasını farketmek de ayrı bir gurur veriyor.bu ikilem arasında sıkışmış vaziyette yaşayıp gidiyorum işte. Aldığınız karar hakkınızda hayırlı olsun. Siteleri terkedebilirsiniz belki döner belki dönmezsiniz ama bir gerçek var ilhamlar yüreğinizi ömrünüzün sonuna kadar terketmeyecektir. Selam DUA ve muhabbetlerimle...
Siirin hikâyesinden de farketmis olacaginiz gibi, HAYATIMIN EN GÜZEL HEDiYELERi niteligindeki seslendirmeleri sayfa düzenlemesi cercevesinde en öne almak istedim.
Sizinle tanistigim güne dek, sessiz ve solgun kalan siirlerim, gönderdiginiz bir mesaj, yaptiginiz ilk seslendirme ile renge, ahenge büründü. Su ana kadar üye oldugum yedi sitede dostlarimin sesleri ile siirlerimi sunmanin onurunu yasiyorum. Seslendirdiginiz, her dinledigimizde hep ayni TADI aldigimiz siirler ise, tüm siirler icinde en takdîr gören, övgü alan, begenilen siirler.
Dengeyi tutturamayan benim gibi insanlar icin hayat ifrattan tefrite dogru uzanan bir yol. Ortasi yok :) Yazdiklarimizi yasamak konusunda ve sorumluluklarimizi yerine getirmekte eksiklerim oldugunu farkedince, sitelere veda etmeye karar verdim. Bu sayfa düzenlemesi de o yüzden.
Basarabilirsem ve nasib olursa üc gün sonra, tahmin edebileceginiz gibi, ilk okudugunuz EYVALLAH siiri ile, Antolojiden sonra buraya da ALLAHAISMARLADIK diyecegim.
Bu vesile ile size bir kez daha TESEKKÜR EDERiM EFENDiM.
ihlasla Yaradana yapılmış bir yakarış kalemin gönlün var olsun ondan başka gidecek yardım dileyecek kapımız mı var dost. Allah bağışlayıcıdır inşaAllah bizleri bağışlar affeder bütün günahlarımızı biz edna kullarını kapısından çevirmez. Sesiyle bu eserinize can katan dostu ve yüreğinizi kutladım Mecit hocam. Muhabbetle Selam ve DUA ile kal...
hülvani tarafından 11/28/2012 8:57:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bu vesile ile tekrar tebriklerimi sunuyorum Degerli DOST kalem.
Selam ve Muhabbetlerimle...