sarı tarlaları da eller sürecek gayri belik belik başaklar çürüyecek gözlerde vururlar şimdi tozda savrulan doru tayları haberin gelir hayır diye telli duvaklı kuru bir ağıt olsa da yollar mısın özler de!
el diline kilit mi vurulur gülbeşeker er diline gem perçemlerin bahar olsun sen yine ecel dinsin ister yürek sönsün bu har değil eylül kış olsa bile yine gel er evinde bayram mı olur gülbeşeker evinde bayram olan hep mi el!
sönmez bilirsin bu ateş giyotin çiçeği aklıma ilk değdiğin yerden yine kanarım bunamış ecel saatlerde bile anarım desem ki yer kalmadı camlarda tükenmeden nefes dallarda kurudu erikler dudaklarda heves ne olur şimdi bunun adı, hep kaybettiğim lades
yalan diyeler kurulan bu taklara uzun uykulu bir düş sanrısı yakışır mı gülbeşeker güneşsiz ay alnına tabut olmaz mı ellerine o çeyiz s a n d ı ğ ı derler ya ’en kolay katlanılan başkasının acısı’ ya bu dünya yatak yalanlara ya sevmek dedikleri en baştan karın ağrısı!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLBEŞEKER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLBEŞEKER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tasavvufaki aşk, divandaki âşıkları gördükten, okuduktan sonra... O aşklara âşık oluyor yürekler... Aşk herkesin harcı değil işte... Korkakların hiç işi değil...
Âşığın çektiği cevr-ü cefalar bile âşığa haz verir... Belki de aşkların boyutları var... Pazarlarda satılanlar aşk değil... Mezara kadar giden olsa gerek aşk... Derin konu usta... İçinde kaybolmak her can için değil... Nasip meselesi... Bir damla bulanlar ondan Leyla oldular, oldular Kerem...
Şiirin içinde ne duygular var... Yaşanmışlıklar var... Akar da akar...
Şiirin en sevgiğim kısmı da:
"derler ya ’en kolay katlanılan başkasının acısı’ ya bu dünya yatak yalanlara,,
Son satır içime sinmedi sadece... Baştan son dizeye kadar şiir serpitildi toprak toprak üstüme...
Sevgili Kali'nin eşsiz yorumuyla fevkalade...
Sevgiler, hürmetler...
=============================================== e d i b / a h m e t