Yine mi sonbahar ha ha haaa......ah " dilek yıldızı" ahhhh neyse şimdilik birşey demiyorum sen akşama ne yazacan onu düşün...Kaç saklannnnnnn...
-
SONBAHAR KÜLLERİ....
Barut kokulu sıkıştırılmış zamanın terkinde Sürgün verdi eylül Altıpatlarlı sonbahar sarı sıktı ortalığa Öncesinde hazırlanmıştı valizsiz göçmen kuşlar
Havada buruk bir ayrılık kokusu Rüzgarla raksa dalarken kuru yapraklar Ne zordu yağmuru şemsiyesiz beklemek
Yarım kalmışlığın sancısı tutarken akşamları İnce bir keman sesinde vuruldu gece Zifiri bir siyahın içinde ağlarken yalnızdı çoban yıldızı Katmerleşerek çoğalmaya başlardı üşümeler
Buz tutan odaların kuzeyinde eski sevişme izleri Körkütüktüm dört duvara arasında ezilirken Güz dökümü türküler kanatırdı dudağımdaki kelimeleri O vakit yankılanırdı içten içe yarım kalmışlığın acısı
Firari şiirlerde hep bir eksiklik nasırlaşırdı Biraz hüzzam biraz hüzün keskin bıçak olurdu sineye Fırtına yorgunu bir adam ıslak ceketli gezinirdi caddelerde Saçak arasına sığınan güvercinler izlerdi yoldan geçenleri
Kalabalık bir yalnızlığın nakaratları duyulurdu Dik yokuşlu sokakların arası daraldıkça daralırdı Adımlar ağır ağır takılırken kaldırımlara Boğulurdu parmak uçlarımdaki yağmur..
Susardım adı sonla başlayan bir mevsimin çığlığında Üşüyerek düşerdik şehirlerin üstüne Sönmüş aşkların közünde yanarken gazelimiz Biz hep sonbaharda külümüzle savrulurduk...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR-43 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR-43 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Susardım adı sonla başlayan bir mevsimin çığlığında Üşüyerek düşerdik şehirlerin üstüne Sönmüş aşkların közünde yanarken gazelimiz Biz hep sonbaharda külümüzle savrulurduk...
final müthiş ben seni buldum işte can oğlum sobeee elinde kağıdın kalemin şiirler yazıyorsun harikasın diyor sevgilerimi bırakıyorum
Hep senin eteklerine saklandığımı biliyorsun sen...Ama olsun senin yanında saklanmayı seviyorum sen sobelesen de hep bana yine hak veriyon oynamam için...bu yüzden şimdi yine saklanacam şiir attıktan sonra :-))
Annem benim sonsuz teşekkürlerimle hep ellerinden öptüm....
Barut kokulu sıkıştırılmış zamanın terkinde Sürgün verdi eylül Altıpatlarlı sonbahar sarı sıktı ortalığa Öncesinde hazırlanmıştı valizsiz göçmen kuşlar
Biz hep sonbaharda külümüzle savrulurduk......Yarım kalmışlığın sancısı tutarken akşamları.... Sonbaharda savurdum babamın küllerini,sonbaharda acıyla kavruldum,yandım.... Sonbaharda sarardım,soldum...Ellerimde çaresizlik,yüreğimde yumruk.... Şimdi de son olsun diye dua ediyorum,içimdeki bu huzursuzluk....İçimiz bahar gibi tazelensin,herkes sevsin,sevilsin..... Çiçekler bırakıyorum sayfanıza...Kaleminizi güllerle beziyorum....Sevgi ve saygıyla......
Hüzünler hep sizden uzak olsun hep. Hazır siz bahar demişken hangi çiçek pembe açıyor diye düşünmeye başladım.....:-) teşekkürlerimle....sevgi saygı ve selamlar....
Susardım adı sonla başlayan bir mevsimin çığlığında Üşüyerek düşerdik şehirlerin üstüne Sönmüş aşkların közünde yanarken gazelimiz Biz hep sonbaharda külümüzle savrulurduk...
Barut kokulu sıkıştırılmış zamanın terkinde Sürgün verdi eylül Altıpatlarlı sonbahar sarı sıktı ortalığa Öncesinde hazırlanmıştı valizsiz göçmen kuşlar
Havada buruk bir ayrılık kokusu Rüzgarla raksa dalarken kuru yapraklar Ne zordu yağmuru şemsiyesiz beklemek
Dilek yıldızı şiirlerini mümkün olduğunca okumaya çalışıyorum. gerçekten , bazen harikalar yaratıyorsun. Bu gün sesiz kalamadım .
sevgi ve saygılar yollarken sana diyorum ki; sen yaz sana yakışıyor yazmak.
Saygıdeğer " inci* ", İçten ve samimi dobra yorumlarıyla her zaman gönlümde yer edenlerdensin... Samimiyetinize inanarak bu yüzden benimde itirafım olacak, her yazdığımda eksik birşeyler var bunu hissediyorum ama göremiyorum.Çoğu zaman bocalayarak yazıyorum.Yani kelimelerim adama akıllı yere basamıyor.Umarım birgün bu yolda kalemim iyice olgunlaşır.... Bana yazı yolunda şevk verenlerdensiniz...Ve umarım bu yorumlarınızı hak edecek kadar yazmayı başarabilirim.... Yürekten sonsuz saygı ve sevgilerimle...selamlar.....
Susardım adı sonla başlayan bir mevsimin çığlığında Üşüyerek düşerdik şehirlerin üstüne Sönmüş aşkların közünde yanarken gazelimiz Biz hep sonbaharda külümüzle savrulurduk...
Ahhhh ablam sen kalma hiç sonbaharın küllerinde Sana ilkbahar dallarından çiçekler getirmeliyim eteklerine Ve yüreği altın kalpli ablam çok ama çokkk teşeküür ederim... En derin sevgi ve saygılarımlasın her zaman...
Susardım adı sonla başlayan bir mevsimin çığlığında
Üşüyerek düşerdik şehirlerin üstüne
Sönmüş aşkların közünde yanarken gazelimiz
Biz hep sonbaharda külümüzle savrulurduk...
final müthiş ben seni buldum işte can oğlum sobeee elinde kağıdın kalemin şiirler yazıyorsun harikasın diyor sevgilerimi bırakıyorum