Emzirdi gecesiyahındaki sütüyle gözlerimi Ay ağlarken yıldız sızlandı Cam kırığı sağanaklar yağarken şehirlere Kahırlar batırıldı ağıtlara Yüz kez öldüm diri diri gömülürken toprağa
Zemheride kaldı nergiz Biri henüz açmamış goncanın boynunu vurdu Sehpalarda mülteci şiirler katledilirken yarım kaldı yaşamak
Faili meçhullere karışırken masumiyet Petrol kadar kan döktüler, ölürken çocuklar On saniye bakabildiler on yaşına girmemiş cesetlere Sustu insanlık, kustu savaş, seyircilerinin ellerine Taş kesilirken İsa, Meryem’in gözlerinden kan damladı Adem’in nesli tüketirken kendini Savaşın çocukları da kan ağladı….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR-4 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR-4 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Siyaset kavgası yüzünden binlerce masum kadın çocuk resmen katledildi. Sonuc nedir...??..Irakta sukunet sağlandımı barış geldimi..huzur geldimi.. Filistinde ve şu an Arakanda kan akmaya devam ediyor.. Ne için.?..neyin kavgası neyin barışı..Kan akarak barışmı sağlanır..kadınlar işkence görerek huzur mu sağlanır. Neyin bedelidir bu..daha ne kadar masum insan ölecek.. Sonuç ne olucak..?? Yüreğinize sağlık güzel ve manalı bir şiir okudum..
_____________________________öteye bakma dost cevir başını sola yada sağa bu manzara hiç yabancı değil benim çocukluğuma ve gençliğime...:(((( saygımla.