Şiirsiz sokaklara kır ağı dökülürken Neden dizeler ağlar ki Gönül dizesiz yakılırken kendi kentlerinde….
İşçilik işte yüreklice gece yarısı Üç beş nöbetimde sana yazabilseydim Belki şiir bile yazacaktım bu soğuk geceye inat… Beceremiyorum işte bu şehre sana dair şeyleri yazmayı
Alışamadım işte ne bu şehre Ne sana dair şiirler karalamayı Yazabilseydim sana dair çok şiir biriktirecektim Koca şehrin sokak lambaları kadar En azından IŞIK ta kalacaktı iki kişilik gölgemiz…
belkide şiir gibi kalacaktık gecenin çıplaklığında gizlice sevişirken karanlık en güzel örtümüz üryan bir sevdada..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİRSİZLİK-3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİRSİZLİK-3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben derim ki şair, sen yaz yine şiirlerini.... Aşk gibi şiir de tek kişiliktir aslında. Paylaşılan sadece buğusu her ikisinin de. Yaza yaza öğreniyor bunu da insan.
Offf! Yine akmış yürek kaleme, kalem deftere.. Ama o son cümle, hani şiirden bağımsız olan, onunla iligi düşüncelerimi söylememe gerek yok sen anladın onu :) Yüreğine, bileğine sağlık..