Ayrılık çiçekleri olurdu gelincikler Hüzün çetrefilli resimler çizerken mevsimlere Göçmen kuşlar kalkardı sol yanımdaki kırık kalmış kışlarımdan Sancılı sevdaların ölüm pınarları kanayarak akardı gözlerinden
Yıldızlar zamansız dökülüyordu yaprakların üzerine Yalın bir yalnızlığın sonbaharı savrulur dururdu Yüz üstü yürek düşerken toprağına Baharlarım en dik bayırlarımda açtırırdı güz güllerini
Ateşten gömlekler olurdu bayram giysilerim Karartılmış kentler bir bir yıkılırken ellerimde Şafaklar şimşeklerini saplardı ufuktaki bakışlarıma Sarı bir serçe su dökerdi yangın yeri gözlerime
Son nefesin çarparken ruhuma Yürek meczup, yüz yorgun Asırlık bir aşkın çınar gölgesinde gezer suskunluk Eksikliğinde dökülürken kelimeler Kan damlatan bulutlar düşerdi göğüs kafesime
Duman dolusu bir damla süzülürken yanağımdan İnce bir keman sesi duyulurdu kısır kalmış sabahlarda Yakılırdı ağıtlar, şehirleri aleve verirken veda şarkıları İncesinden bir IŞIK olurdu düşlerin gözlerimi yakan Beni üşütürken kavuran, çifte kavruk bir aşkın masalında...
ve ben giderken kendimi yakacağım uzak şehirlere... sularda yanardım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIN MASALI.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIN MASALI.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gelincikler... Bir esimlik ömürle, beton yığınlarının arasında bile açan çiçekler.. Asi, inat... ve alıngan aslında. Kardelenle yarıştıracak değilim elbet ama usta, gelincikler bir başka güzeldir aşk tarfilerinde.
Ben öylesi bir tablodan okudum, kendini bırakıp, bıraktığı ile birlikte giden adamı...
Saygıdeğer Şairem, Sizi çok kıskanıyorum.Yorum ve analiz yeteneğiniz her zaman beni etkilemiştir.Öykü dolusu bir yorum bu her zaman ki gibi. baharda kırlarda rast gele açar gelincik.Betonların bile arasından çıkar asidir. Ve yaprakları cabuk dükülür.Gül yaprağını andırsada onun sadece yaprakları vardı .kısa mevsimde açıp hemen dökülen... adam ruhu yakılan şehirde bırakır, bedenini sürgüne gönderir...
Duman dolusu bir damla süzülürken yanağımdan İnce bir keman sesi duyulurdu kısır kalmış sabahlarda Yakılırdı ağıtlar, şehirleri aleve verirken veda şarkıları İncesinden bir IŞIK olurdu düşlerin gözlerimi yakan Beni üşütürken kavuran, çifte kavruk bir aşkın masalında...
mısralar bir ceher gibi harf harf işlenmişşş şairi kutlarım
CAN Murat'ım !.. Cevher asil olanmış der eskilerimiz ... Asalet ise temelde varsa varmış , yoksa sonradan asla olmazmış ... Temel oldukça zamanla üstüne bina inşaa edilirmiş ... Sana ne gam ?.. Her geçen gün zaten çok hizlı inşaa ediyor ve bunu da gösteriyorsun her halinle ... Asil duruşunla ...
Allah aziz ömrünü bereketli kılsın ve bizleri de senin o hasbiliğine bağışlasın dilerim ...
Çok teşekkürler ediyor en kalbi selam ve sevgilerimi iletiyorum hep ...
Saygıdeğer umman yürekli, gönül eri abim, Sizi ki cevheri içinde tutansınız bilirim.Gönül gözünüzdeki ruhunuzda IŞIK hep var olsun.Aradan onca ay neredeyse geçti.Ve geçen onca zamana karşın siz bu Murat kardeşinize hep onur verdiniz gurur kattınız desteğinizle.Bu yüzden size ne kadar teşekkür etsem azdır. Aylarcadır yazıyorum yerinde sayarak. Ve aylarca önce dediğim gibi şimdi yine aynı şeyi söylemek isterim ki UMARIM BİR GÜN BU SÖZLERİNİZİ HAK EDECEK KADAR YAZABİLİRİM... Bu sözlerinizi bir gün hak etmek de isterim.
Güzel gören gönül gözüdür ki asıl cevher ondadır bilirim.Siz böyle gördüğünüzden size güzel görünmüştür. Dualarını bu kardeşinden eksik etme. Yürekten saygılarımla selamlıyorum....
sözün bittiği yerdir hayata ve güzelliklere ölçüsüz duruşların..gong sesiyle irkilen yüreğimize bir tutam sevi tohumu ekerek daha korkusuz uhdelenmemizizn tebrık edıyorum dostum
Bir esimlik ömürle, beton yığınlarının arasında bile
açan çiçekler.. Asi, inat... ve alıngan aslında.
Kardelenle yarıştıracak değilim elbet ama usta,
gelincikler bir başka güzeldir aşk tarfilerinde.
Ben öylesi bir tablodan okudum, kendini bırakıp,
bıraktığı ile birlikte giden adamı...
Tebrik ederim.
Beğenim ve saygımla...