Karalara bürünürdü yokluğundaki şehirlerim Sokaklara çekilirdi siyah sürmeler Evlerin çatılarının yılmaz bekçileriydi baykuşlar Ayrılık şarkıları karışırken ıslıklarıma...
Islanırdı gözbebeklerim Matemin şahitliğini yaparken gri bulutlar Islak kalırdı eksikliğini soluyan geceler Hasretin sel olup akarken avuçlarımdan...
Yosunlu vuslatlarım biterdi yanıbaşımda Sol yanım yangınlı ateş böceği Sağ yanım çığ yangınlarında Sırtıma saplanırdı senli şiirler..
Lahitler gömülmüş bir sevda Kazınırken toprağından çıkmış taşlara Burukluğunda gömülürdü yürek N/asırlık dokunuş olurdu hatıralar..
U z a k l a r ı n d a
Kalırken tendeki ter, olurdu yangın yeri Okyanusulu düşlerim yanarken alev alev G/özüm karışırdı köz küllerine Sen su olursun ben sahranda çöl...
Seraplarımda görürdüm silüetini Meczup yanlarımda senli mahfuzlar taşırdım Kimsenin bilmediği kelimelerime eklerdim hayalini Bilmesen de bu naçar yanlarımı Belki bir beste olur çalınır kulaklarında Son kemanın telli kırıldığı an Görürsün o zaman yaktığım denizlerdeki bedenimi....
Ve ben giderim bilmediğim bir şehirde kendimi yitirmelerime...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
N/ASIRLIK DOKUNUŞLAR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
N/ASIRLIK DOKUNUŞLAR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygıdeğer hocam, Bu memleketime edebiyat adına yaptığınız değerli katkılar için. Bu zahmet verim sayfama konuk olmanızdan. Tekrardan Darende'mize edebiyat adına yorgunlukları göze alarak yaptığınız katkıdan dolayı teşekkür ederim....
Murat kardeşinizden en derin saygı ve selamlarımla....
Kalırken tendeki ter, olurdu yangın yeri Okyanusulu düşlerim yanarken alev alev G/özüm karışırdı köz küllerine Sen su olursun ben sahranda çöl...
Seraplarımda görürdüm silüetini Meczup yanlarımda senli mahfuzlar taşırdım Kimsenin bilmediği kelimelerime eklerdim hayalini Bilmesen de bu naçar yanlarımı Belki bir beste olur çalınır kulaklarında Son kemanın telli kırıldığı an Görürsün o zaman yaktığım denizlerdeki bedenimi....
Ve ben giderim bilmediğim bir şehirde kendimi yitirmelerime...
Belki bir beste olur çalınır kulaklarında Son kemanın telli kırıldığı an Görürsün o zaman yaktığım denizlerdeki bedenim ve final söz ben giderim bilmediğim bir şehirde kendimi yitirmelerime hımmmm düşündürücü iddialı vede güzeldi
Çok güzwel bir şiir okudum gönül sayfanızdan yüreğinize sağlık,kaleminiz daim olsun yüreğiniz sevgilerle mutlulukla dolsun,
saygı ve selamlar
Bilal YILMAZ