Bir ferman saklı sol yanda (gizli) Bir gri gemi kalkarkar İstanbul’un limanından Kalkan olur karanlık örter gemsini Ağır ağırdı dalgalar İçindeki inanlar kadar...
Yük dolu yürekler vardı salınan Karadeniz’e Çırpınanlar da vardı bağrıyanık analarda karada Anadolu’nun tam ortasında Tutuşan ocaklarda Esaret zincirleri kaynatılıyor...
Odunsuz yakılıyordu acı türküler Ana ağlıyordu, dolu oluyordu gözyaşları Umut hamur olup yoğruluyordu Ekmeksiz yenmeksizin aç kalmış bir özgürlük
Bir vapurun içinde doğmak için bekliyordu bir Güneş Açmak için Samsun’da sabırsızca Çanakkale’sinden kalma yordunluğunu denize atıp Yırtmak için esareti "Ya İstiklal Ya Ölüm" kusuyordu Işık...
Doğdu bin sekizyüz seksen b i r . . .
Doğum günü oldu yeniden doğarken Anadolu Bin dokuzyüz ondokuz imazsında Aydınlattı denizi mavi gözleriyle Bin bölünmüşlük birleşti Tek bir hürriyette...
Havzada papatya açtı Sivas’ta kırmızıgül Erzurum’da kan kırmızı karanfil Aktı özgürlük Nene Hatun oldu...
Uyandırdı bir milleti mavi gözlü bir IŞIK Vuruldu saat, durdu zaman Ama savaş durmadı Özgürlüğündeki milleti kimse durduramaz Biz Fatih’in Torunlarıyız....
Ölmek var dönülmesi olmayan ATAM ve yadigarındaki kanla sulanan toprak Bana (kalan) bırakılan bir bayrak bir toprak bir de maneviyat Mandasız sürülen toprak Unutulmayan bir güneş Ve ayak izlerin Basılmış her yerde şehitler yatarken Ben seni Nasıl ama Nasıl Unutabilirim Unutursam eğer haram yaşamışlığım olur bilirim...
Ey Türk Gençliğim...! diye başlayan sözlerin İyi okudum seni onun için yüreğimdesin Bu vatan bu millet seni asla unutmayacak bilesin....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GRİ GEMİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GRİ GEMİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uyandırdı bir milleti mavi gözlü bir IŞIK Vuruldu saat, durdu zaman Ama savaş durmadı Özgürlüğündeki milleti kimse durduramaz Biz Fatih’in Torunlarıyız....
ulvi mısralar. şık ve duygulu bir çalışmaydı. tebriklerimle.