elindeki feneriyle küçük peri sarıldı bir küçük dala boş safalı kitabı okudu gizlenerek izledi elele vermiş meleklerin dansını...
saçlarına gül takmış ormana sis çökerken şafağın kızıllığı doğdu ağaçların üstüne düştüğünde meleğin elindeki güle kuş süzüldü kokladı melek ona söz verdi uyudu ormanda IŞIK lar altında gördü rüyasındaki gideceği yolunu...
ağaca yaklaştığında anladı elindeki fenerde uçuştu kelebekler sessice o uyurken gördü uyurken sarıldı düşlerine su dalgası halkalandı uykusunda (gözlerinde)...
kötü ruhlara teslim etti içindeki uyuyan güzeliği çıplak bedeniyle su aktı köpük oldu o canlandı ağaç oldu...
saçlarında gül açtı bir ormanın ortasında uzandı öylesine ağacında açan çiçekleri sevdi elleriyle dokundu yaprağına elindeki kitabını okurkan başına taç yaptı...
yeşil olan yapraklarıyla ağacın okudu kıpkırmızı dudaklarıyla ağacın dibinde kök gibi melek ritüeli yaptı yuvarlak dünyayı ortasına oturdu mum ışığında...
gizli kapalı müchever kutusunu aralarken gözleri dokundu içinden fırlayan aydınlığa dizlerine koydu orkidesini...
sol yanını tuttu bıraktı içindeki aydınlığı avuçlarının ortasında kırmızı bir gülle
orman aydınlandı çiçekler açarken dalga oldu denize karıştı kelebek oldu uçuşanlar ormanda...
konarken bir meleğin üzerine peri elindeki fenerle dönüp ağaca baktı baş barmağı avuç içi tutut ormana yürüdüğü yerlere yusufcuğu üfleyerek saldı...
karanlık odasına çekilirken üzülerek kırmızı yanan lambasında izledi kırmızı yüreğini düşünde yeşil ormanın enerjiyle dolduğunu gördü avuçlarında hayat aydınlıklı bir kelebek oldu kara bir ormandaki ağaç dibinde...
Peri Tozu saçılmıştı aydınlanması için ormana Hayat o an güç buldu Bir ağaç gölgesinde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PERİ TOZU BÜYÜSÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PERİ TOZU BÜYÜSÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değişiklik ve sıradan dünyadan kayboluş...Hayellerin yaşandığı bir masal ortası olsun diye.... Saygıdeğer şairem onur verdin yorumunla....teşekkür ederim...
Bana enerjiyi öğreten kişi herşeyi hak ediyor bence... yakında beni büyücü yaptıracan kedi tüyü peri toz, büyü üstüne büyü... ben teşekkür ederim enerjiyi öğrettiğin için...
Çok hayal bir şiir, benim torunum peri tozonu çok seviyor hep ona perili kitaplar okuyorum ve peri tozu aldım birlikte uçuyoruz.... Güzel şiir sevdim, perilerin bol olsun...Sevgiyle kal...
Gülümseyerek şiir okumayalı olmuştur bir zaman...
Ve herşey böyle başladı, denilesi bir yerde bitmiş söz.
Başa dönüp yeniden okutur, bir kurgu bu.
Okudum.
Beğenim ve tebriklerimle..