AHMET ARİF VE CAN YÜCEL okudum dinledim bu gece kendimle....
Üfleseler yılıkacaktım Duvarların altında kalır yıkıntılarım Bir ses paslı gözlerimi açarken ben çökerim Kırıntısı kalmış geceler kalır artık Zindan ötesiydi yanlızlığındaki ayrılık Zulama sakladığım şiir kitabım Okurken konuştuğum birleşmişiliğim...
Küflü örgüsündeki dikenli hayat türküm Batan yanların vardı hücrelerimde saklanan Bana her şey sığardı da gelince sen aklıma sığ kalırdı odalar Hükümsüz kırılmış bir kalemlik idamlık sehpam Cebimde iki kitaptı Sallanırken düşürmek istemediğim Biri bağlanmayacaksın diyordu "Can Yücel" gibi Sol cebimde bir "Ahmet Arif’im" vardı Tek kitaplık az sözlü çok romanımsı biz gibi...
Görüşmecim acı soğan getirsin Ahmet’imin yanında Ya da Ne kadar yalansız yaşarsak O kadar Can’ız...
Duvarları yalasın çöplüğündeki dizelerim Kirli ellerimle sana yazdıklarım Karanlığındaki geceler kir bellli etmez bilirim Daha demincek aklıma gelmeseydin sen Ben bunları tutsaklığında yazbilir miydim Yıkılırken harabe, yırtabilirmiydim geceyi Dik kalamazdı artık yüksek binalar Arkasındaki sokaklar dar gelir Seni yazmaların ve yaşatmaların Arkası gelmez bilirim...
Kirli ellerimde temiz bir aşktı Sadece seni yaşatabilmek Altında parlaklık kadardı Sensizlik duvarlarının arasında ezilmek IŞIK uzak kalsada... Fezadaki bir sevmede seni sevmek Sonsuzluk olurken... Ben üfleseler yıkılacaktım yanarken bir aşkın ortasında...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜFLESELER YIKILACAKTIM.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜFLESELER YIKILACAKTIM.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet kimseden kopye çekmiş sayılmıyayım pembeye boyanmış yorumcuyu görmeden taaaa günler öncesinden içimden geçmiştiki siz ve bir kaç dost daha o kadar çok döktürüyor sıralıyorsunuz ki birini okuyamadan diğeri başım dönüyor yani bende yetişemiyorum iyiki Ahmet Arif okumuşsunuz iyikide Can Yücel çok güzel esmiş onlardan esin rüzgarı herkesler bilirde siz biliyormuydunuz ben C.Yücelciyim vede bana onun dişisin onun ruhu sende var diyorlar :))
öyle,var ya sen ne çok özlettin kendini öyle demekle olmuyor kaç adım lık yerki şunun şurası insan bir hatır sorar nerdesin halin ahvalin nedir der mesajda:))yoksa karşına çıkmış birine tabiki aaa seni gördüm mutlu oldum demesi kolay bir dosttan mutluluk duyuyorsan vazgeçmiyeceksin yoksa yok değil soracaksın NERELERDESİNNNNNNN:))
var ya sen ne çok özlettin kendini öyle..seni gördüğüm için mutlu oldum hem de çok.... Onları kendi seslerinden kendi yorumlarından dinlemek ne güzel. Ve ben onları andığım için dizelerimde mutluyum...yazdığım şiir değil bilsemde onları anmak adına daha güzel birşey yazabilmek isterdim. Şimdilik elimden bu kadarı geliyor...Ama olsun anmak güzel....
Hiç yazmamaktansa yazıp kalıcı olmak askıdaki düşünceleri....bunun içinde aklıma ne gelirse karalıyorum işte....
Tekrar seni gördüğüm için sevinçliyim der teşekkür ederim.... Yürekten sevgilerimle...
Değerli Şaire, Sizin beni okumanız bile beni fazlasıyla onure ederken bu güzel yorumunuz beni fazlasıyla gururlandırıyor bilesiniz. O şairleri kendi seslerinden dinlemek hoşuma gitmiştir hep. Ve ben onlar gibi olamam onuda bilirim.Bildiğim tek şey onların yürek sesleri.... Teşekkürler.... Saygımla Şaire...
Öyle değilmiyiz yanarız bazen külümüz kalır szayıf düştüğümüzde üfleseler çöker ruhlarımız.... Güzel ve anlamlı yorumunuz için teşekkürler.... Saygılarımla...