Çığlık yankısından sonraki suskunluk Kırar camları içine döker Karanlık odaların
Gizli bir haykırış kalır geç kalmış gecede Cam kırıkları saplanır deler damarı içten içe Aldırmam, deli gönlüm acımaz.
Yırtmışım karanlığı yüz görümlüğü isteğim Bana siyahbeyazgüler mi mahzenimdeki resim Neden beni tutuklar Demir parmaklıklı hayalin?
Gizli ayrılıklar sapanıyla Bir taşla vurulurum kanatlarımdan Ölürken sevinir yaşarken ölürüm Ayrılık şarkıları susar kâfir nakaratlarda.
Karanlık gecelerde silahtır Çekerim yüreğimin tetiğini Titremeden Her mermi kayan bir yıldız vurur O zaman yüreğim kanar Sen bilmezsin.
Her yıldırım öncesi Gözümdeki sağanaklar boşalır Ölmeden önce yanaklarımı ıslatır Ben ölürken sen ıslaklığımda yaşarsın Şimdi anlayamazsın küçüğüm Şimşek parlaklığında çığlığımı Atıyorum duydun mu?
"yarım kalan aşk yazılamaz...ıslanır...saksı dolusu...çığılığında..."
Saygıdeğer Şaire Afet İNCE KIRAT ’ ın değerli emeği ve katkısı için sonsuz teşekürlerimle...TEŞEKKÜRLER....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇIĞLIK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇIĞLIK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirin zaten güzeldi, bir kaç söyleyiş hatası vardı onları düzelttirdim sadece, şiiri yazdıktan sonra bir çok defa okumanı tavsiye ederim. Bu arada ismimi doğru yazarsan sevinirim. başarılar dilerim kardeşim.
Annem, Sen mütevazı yüreğinle dersin bunları bilirim. ilk kez iş yerinden çıktı aldım iki tane biri senin bir benim gönderdiğin iki sayfa. karşılaştırdım analiz ettim. Hatalarımı kendi gözümle gördüm. Mesala mahsen-mahzen, bir de bir sürü aynı kelimelerin tekarı şiirde bunlar yersiz olur az söz çok anlam olmalı senden öğrendim.... Annem benim o anladım ki sen bir sürü emek vermişsin hemde yürekten. Senin sevgini hissetmek bana guru verdi bilesin...Hakkını helal et dediğim gibi sana ne kadar teşekkür etsem azdır....
Gördüğün gibi klavyem hatalarına devam ediyor. Kusuruma bakma hemen ismi düzeltirken....EMEK VEREN ELLERİNDEN ÖPÜYORUM...
Sapağı gizli ayrılıklar, sapanında taşıyla Bir taşta vurulurum kanatlarımdan Ölürken sevinir yaşarken ölürüm Ayrılık şarkıları kafir kalan nakaratlarda...
Tetik çekimiş gecelerde karanlık silah olur Yürek tetik Titremeden çekerim Her mermi çekirdeğindeki kayan yıldızı İşte O zaman benim sol yanım açır Ve sen bilemezsin Tetiklerde bin kez öldüğümü...
Her yıldırım öncesi Gözümdeki sağnaklarla Ölüm öncesi alnımı ıslatırım ve sen... Ben ölürken sen ıslaklığımda yaşarsın Bunları sonra anlasanda Ben şididen şimşek Çığlığı attım işte.....
ayri düsüp hasret kalmanin güzel bir anlatimi okudugum harika bir siir yürekten kutlarim kaleminiz daim olmasi dilegiyle saygimla...
Tetik çekimiş gecelerde karanlık silah olur Yürek tetik Titremeden çekerim Her mermi çekirdeğindeki kayan yıldızı İşte O zaman benim sol yanım açır Ve sen bilemezsin Tetiklerde bin kez öldüğümü...
Her yıldırım öncesi Gözümdeki sağnaklarla Ölüm öncesi alnımı ıslatırım ve sen... Ben ölürken sen ıslaklığımda yaşarsın Bunları sonra anlasanda Ben şididen şimşek Çığlığı attım işte.....
Münhasır mükemmel ve ustaca yazılmış güzel dizelerdi.. Tebrik ve Saygılar..
Sapağı gizli ayrılıklar, sapanında taşıyla Bir taşta vurulurum kanatlarımdan Ölürken sevinir yaşarken ölürüm Ayrılık şarkıları kafir kalan nakaratlarda...