Kadın halis topraktır Allah’ın emaneti Sevgi açan dallarda yeşil yapraktır kadın Kadın sabır timsali yok sayan ihaneti Çamura düşse bile hep aktır paktır kadın.
Şefkatlidir her zaman ana bacı ve yardır Yarınları yoğuran altından tekne kadın Kalbinde okyanusun, bitmez ahengi vardır Her sevgi cümlesinde belirgin özne kadın…
Şiirlere imgedir seçilmiş mısradadır Belki Ferhat’a Şirin, Mecnun’a Leyla kadın Bazen sarayda köşkte bazen mağaradadır Züleyha’nın aşkıyla Yusuf’a bela kadın.
Her rolde her kimlikte yuvasının namusu Bir namlunun ucunda patlayan kurşun kadın İftira tek korkusu gecesinin kâbusu Çoğu yaşamdan bezmiş çileden yorgun kadın.
Üç mukaddes kelime başa edilen taçtır Cennetin kokusunu taşıyan saka kadın İnsanlığın derdine şefkat elli ilaçtır Dünyaya inen melek Hak’tan sadaka kadın…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şefkatlidir her zaman ana bacı ve yardır Yarınları yoğuran altından tekne kadın Kalbinde okyanusun, bitmez ahengi vardır Her sevgi cümlesinde belirgin özne kadın…
Kadının özellikleri ve meziyetleri yazmakla bitmez.Siz özetle tekniğie uygun bir hece şiiriyle mükemmel bir şekilde dile getirmişsiniz. Özverili,hayatını evine ve çocuklarına vermiş bir kadın olarak beğeniyle gururla okudum. Her şey gönlünüzün istediği gibi olsun.Çok güzeldi şiiriniz. Selam sevgi saygılar.
Her rolde her kimlikte yuvasının namusu Bir namlunun ucunda patlayan kurşun kadın İftira tek korkusu gecesinin kâbusu Çoğu yaşamdan bezmiş çileden yorgun kadın.
kadın olabilmek zordur... erkeği doğuran kadın..erkekden zulüm gören kadın..birde hem cinslerinden..aslında biçare olmak zordur..bu yüzden düşsede kalkıp koşabilmeli kadın..allah düşürmesin..iyilerle karşılaştırsın..amin
Dünya doğurgan iken, doğurtmuş ebesidir Belkız saraylarında; tahtında döşem kadın Şu felek oyununun, gönüllü ebesidir Allahın ön görüsü, sensin muhteşem kadın.
yok,sul
.
yok,sul tarafından 3/26/2012 11:17:59 AM zamanında düzenlenmiştir.
Her rolde her kimlikte yuvasının namusu Bir namlunun ucunda patlayan kurşun kadın İftira tek korkusu gecesinin kâbusu Çoğu yaşamdan bezmiş çileden yorgun kadın.
Üç mukaddes kelime başa edilen taçtır Cennetin kokusunu taşıyan saka kadın İnsanlığın derdine şefkat elli ilaçtır Dünyaya inen melek Hak’tan sadaka kadın…
eli öpülesi kadınlarımız hep oldu olacak kutluyorum selamlar........
ÜStadımı tanımasam, yada yazarının kim olduğunu bilmeden bu şiiri okusam, "bu şiiri bir erkek yazmış olmalı" derdim. Çünki inceden inceye erkek eğemen bir koku var şiirde. Şöyle ki; kadın Allah'ın emaneti, kime? Erkeğe. Ferhat'a şirin, Mecnun'a Leyla, Yusuf'a bela... Hak'dan sadaka kadın, kime? Erkeğe....
Üstadım şiirinde, kadına yönelik olarak hayatın bir çok ana renklerini içerisine almış, güzel bir ebru oluşturmuş.
Çoğu fark etmese de her erkeğin içinde bir kadın her kadının içinde bir erkek vardır, zaman zaman ortaya çıkar bu özellik. Yıllardır hem anne hem baba olduğum için belki de içimdeki erkek oldukça baskındır. Bu şiiri kadınlar gününde bir yarışma için yazmıştım. Kadınlar gününü anlatan şiiri bir kadının kaleminden duymak istemediğim için de erkekçe bir edayla yazmaya çalıştım, siz yakaladınız. Sonra jüride dernek başkanımızın olduğunu duyunca göndermekten vazgeçtim, zira üslubumdan tanırdı, haksızlık olmasını istemedim. Teşekkürler dörtlük ve dikkatiniz için.
mostar01 tarafından 1/13/2013 1:59:46 PM zamanında düzenlenmiştir.