dilimdeydin son taşı fırlattığında demiştim uzun kelimeler sallama bumerang yer çekimi tanımaz başına düşeni talih sanma!
asansör imdadı imgelerle endirekt bakışlar koca bir sevdadan arta kalanlar... nihaleden devrilmiş tencere hadi şimdi yapış kulplarına istediğin kadar!
zaman şimdi uçmuş avuçlarından ama saniyeler bir vakitler elindeydi kader de kısmet de boy aynandan bakar üzülme ama onu da düşünmüşlerdir boşa geçmiş günlerin ertesi de olur! gözün aydın şair oluyorsun işte bak yaklaştın parşömene hadi bas deklanşöre!
g(e)ri fonda hep aynı ulaklar olur kayda dümen kırmış küs bakışlarla izdüşümünde cenin pozisyonu alamamış hırslar ağlamaklı yüzü konan makber çiçeğini saymazsak bir de o yalancı musonları -olsa olsa kendine zarar - hiç bir şeyin yoktur sendeki nurtopu gibi nazar!
kalem gecedir kağıt da sabah! dersin ki; çarşafa bile yazarım karanlıkta bilmezsin, aklın abdest tutmaz bir daha!
tümünü doldurmadan sır vermez bilmece saçmaları sapanla atarsın Godot eşlik eder üç beş nöbetlerinde aşk mı inattır inadın mı aşk tamamen bitene dek hep bir umuttur yine de -tâ ki beni tümden unut diyene- i k i n e f e s arasındaki kronolojidir bu sarhoşluk hayat denilen kavram/boşluk nasıl bilemezsin! aşk olsun!
ondan nikotin şerbetine batar imgeler ondan göz yaşartıcı bombalarla yatarsın ondan solana dek boğulur yıldızlar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sabaha Islak Geceler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sabaha Islak Geceler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
est efendim ne kusuru. ama gerçekten bilmek istedim . sandım ki yabancı kelimedir diye serzenişiniz ve sorguladım da ama karşılık olarak bir kelime bulamadım zihnimde...
ve değerli dost şiir; keskin bıçak gibidir! kınından çıktı mı artık sahibinin değildir... ve bendeniz tüm altı dolu olan eleştirirelere çok çok önem arzederim... ilginiz için teşekkürler bir daha...
olması gerektiği kadar olması gerektiği gibi
ne eksik,ne fazla
tebrik ederim saygılarımla...