bir ileri bir geri bu üçüncü bahar gülendam aykırı sisler garında geçirdiğim üçüncü sensiz mevsim ama bilirsin ne bıkarım ne de vazgeçerim!
düşmüştüm bir yakamoz ışıltısı kaldırırken gözlerimi yatağından hani ellerini tutunca buğular çıkmıştı gözlerimden hani uçuşuyordu havada saçma sapan kelamlar yıkılmıştım üzerine gönül ağacıma amansız bir tesadüfle ışınlandığın an!
ömrüm diyen sesine caniçim atan nefesine ben asaletine karma karışık ben sana yatak yorgan ben senin ahirine nişanlanmıştım bir göz ucundan!
sendin, uykumu uyandıran avuntu demirci hırsıyla pusulamı vuran ıssız bir benlikle sürerken izlerini sen kavramına şölendi tüm zamanlar ıradıkça tımardan saçların budanırdı damarları parmaklarımın arsız duvarlara asılırdı yorgun kelepçeler dilsiz bir kilit gibi çözülürdü sesim adın kulağıma sızdığı an hâlâ , tüm beklentilerimi çiğner durur içimde
o hiç evcilleştiremediğim isyan!
kapatsam da gözlerimi açık görüşte olur yine demir parmaklıklar ne kadar sıksam sızdırır kirpikler ve gelmezsen görüşe ve yine aksi bir günündeysen işte avuçlarım boş döner yine bir duadan darağacında kırmızı bir bluz sallanır o vakit gözlerimde halkadan flu siluetler sen kadife bilirsin yağmuru oysa bir mıh gibi deler geçer!
hiç sevmedim ben seni! ki; içerdim!
hatta hiç özlemedim! çünkü, hep yanımdaymış gibi hissederdim!
ve saymadım hiç kaçıncı gül şarabı akıllanmayışı doludur hikâyede ve kaç kere diken aşısı olmuşumdur sayende kaç inşallahlı duaya yazmışımdır sevda niyetine!
şarapnellerin karışmış işte bir kere kanıma bazen sayıklamışımdır adını sallanarak bazen kızıp sövmüşümdür kol kola girmiş binlerce kaldırım taşına bazen direklere asmışımdır o gül cemalini çokça da azgın dalgalara!
ama en çok ne zaman severdim seni biliyor musun? en aklımdan çıkarmaya çalıştığım zamanlarda! mesela; kör karanlık bir gece vakti süzülürken yanağıma!
//...ne toprak ölür ne sevda... hep, onları çiğneyenler ölür aslında ...//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne Toprak Ölür Ne Sevda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne Toprak Ölür Ne Sevda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve saymadım hiç kaçıncı gül şarabı akıllanmayışı doludur hikâyede ve kaç kere diken aşısı olmuşumdur sayende kaç inşallahlı duaya yazmışımdır sevda niyetine!
Şiirinizin içeriği sunumu ve fon resmin in uygunluğu güzeldi. Beğeniyle haz duyarak okudum. Kaleminiz var olsun efendim.selamlar.
gerçekten güzel şiirde bence ne söyleyeceğini bilmek lazım o zaman herşey rayına oturuyor sancısız bir şiir doğumu oluyor yürekte yine şiirdi,sevgilerimle...