yaşamak için bazen bir aspirin yeter b i r a z p r i m...
ajite düşlerin Hattuşaş örtüsü gibi yüzüm mahlası karanlık bir evhamla kılıca direnen pespaye -kıl- öyküler deriyor en büyük kadehte istiyorum sancıdan gökte gelincikler açmış tarlalarda bulutlar ne oluyor bana yine mi tersim dönmüş yine mi sarhoşum tanrım, yine sabaha gece mi dolduruyorum y o k s a!
bir kere daha baktım dün beni yok etmeye gönderilen melek hiç bahsetmemiş Nostradamus senden kim öğretti sana kim bahşetti hiç görünmeden hiç dokunmadan öldürmeyi makus tarihine söyle unutsun söz öbeklerimi duymamak sağırlığıya kapalı hislerim söyle bilsin tavrın ve kendine başka fâil evlatlar edinsin bilsin; artık birinci dereceden t u t u l m a y a c a k göz bebeklerim!
çözümlemek kolay olmasa içtiğinden değil düşündüklerinden sarhoş ironi artığı günlerin bıçaksı desibelleriyle avunan kaburgalarıyla bile ladese girmiş biri! yanlış öğretiler vurmuş kavurmuş beynini saçma sapan ve hasatsız sorular ekermiş travma gibi yaşamak bileşik kaplarda kolajsa uzayda veaşk en büyük sarhoşluk yakalanır mı , değer mi yine eller dünyaya-sana dönme hızına yetişene kadar içirirsem evreni!
imkansız olanaklarım olurdu belki olmazlara imkan tanımasam yaşamazdı fillerin ayaklarının altında karıncalar nihilist yongalardan ağaç elde etmek tekfurluğu bu imi kan tutar elbet aşk’sa mevzu yaralasan da, unutma insanlığı karanlığa saklanıp bana yarasalardan bahsetme sakın görmeden yarasını okşamadan yaşamaz bir im sanığı!
saksıda boğulançiçekler gördüm ben sek suda tomurcuklanan güller!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir İm Sanığı Masalı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir İm Sanığı Masalı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çözümlemek kolay olmasa içtiğinden değil düşündüklerinden sarhoş ironi artığı günlerin bıçaksı desibelleriyle avunan kaburgalarıyla bile ladese girmiş biri! yanlış öğretiler vurmuş kavurmuş beynini saçma sapan ve hasatsız sorular ekermiş travma gibi yaşamak bileşik kaplarda kolajsa uzayda ve aşk en büyük sarhoşluk yakalanır mı , değer mi yine eller dünyaya-sana dönme hızına yetişene kadar içirirsem evreni!
Sayfalarda tekim diye bağıran ender örnek şiirler zincirinden bir daha...derun_i düşünceler öylesine okunası değillerden,,tebrikler,,sevgiler,,ASUDE UNUTULDUMU?????YAZILMALI BENCE,,,değişik bir tür örneğisin ablam,,)))dehalar arasından,,
binay seymen tarafından 3/19/2012 11:43:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
ajite düşlerin Hattuşaş örtüsü gibi yüzüm mahlası karanlık bir evhamla kılıca direnen pespaye -kıl- öyküler deriyor en büyük kadehte istiyorum sancıdan gökte gelincikler açmış tarlalarda bulutlar ne oluyor bana yine mi tersim dönmüş yine mi sarhoşum tanrım, yine sabaha gece mi dolduruyorum y o k s a!
ESERE
taht kurmuş
GÖNÜLLERE
o gönüller'i bırakmıyor KIMSELERE
insanlar can feda böyle
DIZELER E
yüreğine sağlık değerli dost yürek tebrik ederim saygılar
Beşeri Aşkların Şairi tarafından 3/19/2012 8:08:27 PM zamanında düzenlenmiştir.