Topladınız ne varsa her şeyi birer birer Bırakın umudumu bir o kalsın cebimde Bakışınız ok gibi deler göğsüme girer Yalanlara yenildim doğru bildiğim kimde? Çok zordayım kendimle kalacağım bu gece Camdaki kör ışığı çalacağım bu gece.
Düşer diye ummuştum elbet bize de cennet Kara bir kefen gibi çöktü üzerime dam Taş duvarlardan emdim cinnet üstüne cinnet Mezar çukuru gibi gece yattığım ranzam. Çile çeken kemanı çalacağım bu gece Dert dalgalı deryaya dalacağım bu gece.
Çöle dönen dudağım gam nakışlı gözlerim İntikamı unuttu teyellenen günahtan Hasıraltı kinlerle iğnelendi sözlerim Her yer kara kapkara ne umayım sabahtan? Uyanılmaz uykuya dalacağım bu gece Son defa nefesimi salacağım bu gece.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOSTA MEKTUP -1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOSTA MEKTUP -1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teşekkürler bu güzel satırlar için.. Herkes duygu ve teknik olrak güzel şiirler yazabilir, ancak sizin şiirleriniz lirik. Doğru yazılmış pek çok şiirden sıkıldığım olmuştur. AİK imzalı şiirler akıcı ve estetik yani. Bilgi, gözlem, duygu, düşünce ve tekniğin mükemmel bileşimi. Gerçek böyle ... Bu düşüncelerimi çoktan beri yazmak istiyordum. Kısmet bu şiiirdeymiş. ...... Selamlar, sevgiler Samsun'dan Gözüne acı yaş değmesin..
Topladınız ne varsa her şeyi birer birer Bırakın umudumu bir o kalsın cebimde Bakışınız ok gibi deler göğsüme girer Yalanlara yenildim doğru bildiğim kimde? Çok zordayım kendimle kalacağım bu gece Camdaki kör ışığı çalacağım bu gece.
mükemmeldi tebrikler