Ey şeytanın tasından su içen gafil insan Cehennemin kapısı önünüze açılsın Tepene çöksün yuvan olsun yer ile yeksan Bedenin uzuvların ortalığa saçılsın.
Adaletin önünde yalandan ettin yemin O yemin azap günü önüne dökülmez mi? Müslüman’ım diyorsun yalan söyler mi mümin? Sininde gafil dilin yerinden sökülmez mi?
Yalanın kandırır mı yazıcı melekleri Söyle nasıl ödersin iftira bedelini Kelepçenin iziyle acıyan bilekleri Onarman mümkün müdür diyet versen elini?
Ey şeytanın uşağı ey utanmaz Çingene Tazı gibi peşinden koşacak günahların Kan emen sefil sülük Allah tanımaz kene Pişman olsan da artık salah vermez ahların.
Elini vicdanına koyuversen bir sefer Huzura kavuştunuz bir yuvayı yıkarak Kardeşinin yoluna başını koyan nefer Öcünü alacaktır tepenize çıkarak.
Tabutunun başında nöbetçi olacağım Attığın yalanları kefenine koymaya Sana yananı görüp huzurla dolacağım Varsa içinde iyi onları da soymaya.
Ey şeytanın tohumu hiç mi saydın ayeti Nasihat almadın mı Nur, Nisa ve Ahzap’tan Bir ruhu öldürerek işleyip cinayeti İblisle yalandınız en sonunda bir kaptan.
Afet İnce Kırat
Mümin erkeklere ve mümin kadınlara, yapmadıkları bir şeyden dolayı eziyet edenler, şüphesiz bir iftira ve apaçık bir günah yüklenmişlerdir. Ahzap suresi 58. ayet
Kim kasıtlı veya kasıtsız bir günah kazanır da sonra onu bir suçsuzun üzerine atarsa, muhakkak ki, büyük bir iftira ve apaçık bir günah yüklenmiş olur. Nisa suresi 112.ayet
Çünkü siz bu iftirayı, dilden dile birbirinize aktarıyor, hakkında bilgi sahibi olmadığınız şeyi ağızlarınızda geveleyip duruyorsunuz. Bunun önemsiz olduğunu sanıyorsunuz. Halbuki bu, Allah katında çok büyük (bir suç) tur. Nur suresi 15.ayet ************************************
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EY ŞEYTANIN TOHUMU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EY ŞEYTANIN TOHUMU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hikayesini de öğrendim çok fena bir durum Allah muhafaza böyle insan görünen canlılardan inşallah kardeşiniz kurtulmuştur ve dilerim ve inşallah rabbim tekrarından korusun saygımla
Değerli üstadım kaleminiz var olsun bu şiiri bir kalıma kendi uğradığım haksızlığı karşı yazılmış gibi addettim. Kaleminiz var olsun saygı ve selamlarımla esen kalın.
Eşrefi mahlukat olan insan aşağıların aşağısı diye de tariflenmiştir... Rabbin birde "Kahhar" sıfatı vardır ki, kimse onu bilmek istemez, ama bilmesi gerekenler bilecek. Ben de dünyada bilinsin istiyorum. Vesselam...
Ablam öncelikle büyük geçmiş olsun. Allah cc iftiracıların ruhunu iftiraya uğramadan almazmış. Birgün mutlak onlarda iftiraya uğrayacaklardır. Selam ve dua ile...
Ne makul, ne olumlu ve mesajlar veren bir çok şiirlerini hep zevk ve hazla, duyguyla okuduk. Bu şiirinizde bütünü yani geneli kapsayan ve gerçekten ibret alınması gereken mesajlarla dolu. Bilhassa manevi bakımdan sorgulaycı. Bir çok yorum yazan canların yorumları olumlu açıdan dikkate değer yorumlar. Nadir yorumlarda zarar gördükleri, canları acıdığı için kızgınlıkla yazılmış yorumlar ve de değişik tabakada bulunan insanları dışlamaktadır. Siz değerli kardeşimizinde bu olayda canı acıdığı ve kendinize göre büyük haksızlığa uğradığınızı ve de karşı tarafın yalancı şahitler dolaysiyle kardeşinizi içeri attırdıklarını mülahazayla ve aşırı tepkiyle bu şiiri yazdığınızı anlamaktayım. Bence COKOLAR - ÇİNGENELER gibi bir ifadede bulunmanız , bir ayrımcılık ve bölücülük, öteleme nüksetmektedir. Sizin gibi akliselim birine yakışmamış düşüncesindeyim. Tavsiyem , madalyonun iki tarafını da görmeniz yani bakıp , düşünmenizdir. Aslına bakarsanız, Sizin uğradığınız bu durumun daha beterlerine bizde uğradık. Bu nedenle Sizi anlıyorum. Ama şiiri yapı ve anlam bakımından bilhassa manevi yönden olumlu buluyorum. Her şeyler gönlünüzce olsun sevgili Afet Hanım Kardeşim.
Ablacığım öncelikle geçmiş olsun. İster çingene olsun ister olmasın, ar damarı çatlayan biri herşeyi yapar. Şiirin çok güzel ve ders alınası idi. Hayatta bir şekilde herkesin karşılaşabileceği bir durum. Can yanmasıyla, öfke şiir olmuş hece hece örülmüş sayfanda... Sabreyle abalm! Mevlam hak edene hak ettiğini verecektir... Sevgilerimle...
insan olmasaa yalan olurmu şeytan olurmu dolan olurmu bu dünya olurmu. kelimelerin birbirlerine paraleeld yazılıp güzel dizeler oluştu şiir olarak kutlluyorum
Afet hanım ailenize ve kardeşinize çok geçmiş olsun. Beddua yerine Allah'a havale etmeniz yeterli bence. Kurban olduğumun adaletine güvenim sonsuz. Çok üzgün, haksızlığa uğradığınız için kızgın olduğunuz açıca ortada. Allah beterinden korusun. Sevgilerimle...
Afetim az bile yazdın onlar kene kene zamanın birinde benide soydular.Bana bişey olmadı ona sevindim .Param ve yüzğümü kredi kartlarımı aldılar.Çantamı boşaltıp toros mağazasına atmışlardı.Çok güzel dile getirmişsin hem suçlu hem güçlüler.Adanadan gelip onu bunu soyuyorlar çalışazlar onlar onun bunun kanını emerek geçinirler.Asalak çingene CONOLAR.Tebrikler.Canım kalemin var olsun.Sevgimlesin...
Şiir her zaman ki gibi çok güzel..... Ailenize ve kardeşize geçmiş olsun diyorum... İnşallah suçlular cezalarını alırlar hak yerini bulur... Saygı ve sevgilerimle.......
Afet Hanım bu şiiri kime ya da neden yazmıştır bilinmez ama bu şiirin altına gelen çokları birilerine lâf dokundurmak için neler düşünecek ve neler yazacaklar acaba?
Halbuki, şiir ve işaret edilen, bahsedilen âyetler ışığında ne olurdu aynaya bakıp kendi görüntümüzü sorgulayabilseydik! Ne olurdu kendimizi sîgaya çekebilseydik!
Eyvallah Afet Hanım...
Oflu tarafından 3/16/2012 12:09:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
yoruma kapatabilseydim yapacaktım. kimse üstüne alınmasın, kimseyi de düşünmesin, mersinde cono, aptal da denilen iki çingeneye yazdım, kardeşimi kendi dükkanında dövüp sonra da yalancı şahitlerle bizi öldürmek için yaraladı diye tutuklattıran iki şerefsize yazdım.
inşallah kardeşiniz kurtulmuştur ve dilerim ve inşallah rabbim tekrarından korusun
saygımla