karga tulumba tutup kuyruğundan yıksak tüm tabuları haklasak tüm yasakları sen orkide olsan zerafete ben kayıp sobelere, damat şehla uçsa martılar ve güvercinler kanat çırpsa zaferimize yine dar gelir miydi hayat üzerimize yine veryansın eder miydik sence bu koyu gri ahvâle!
söylesene hevâl çocuk yanından yakalasak hınzırca bir dağ keçisi gibi yamaçlarında korkusuzca oynaşsak ve altından çekilip devirsek dünyayı umarsızca olmaz mıydı!
kadere istikamet sorulmaz ve bilinmez içine girmeden çıkmazların ardında ne kurulur düşen bir yaprak bulurken yerini haberli midir medreseden yıkık duvarlar da duyar mı gürbüz kametleri bildiğim tek şey bir olmazın kıyamet vakti yokluğa bedel öder mi hiç bir varlığa paye biçemez cevher anlamam ben hendeseden nedir bütünlemeye kalmışsam tek parçaysa hâlâ cebimdeki mücevher hiç umursamam hiç! hâlâ bütünüyle sendeysem!
kitap elimde ve bitecek gibi de değil koşuyor hâlâ g ö z l e r i m ü z e r i n d e!
değil bir sayfa bir lime bile kalsa(n)da ya da bir tümce kitap kalın, kitap!
evet çok yaprak eskitti takvimler ve zor öğreniyorum doğru hatta aptalın tekiyim ya da ufacık harflerle yazılmışsın alnıma ve okuması yazmasından zor belki açlığım körlüğümden iştahlı istediğini söyle hiç umurumda olmuyor...
ama ne olur ’önce sınav edip sonra sonra ders veren dünya gibi davranma bana’
gök mavi giyinir mi kuşlar ürkek uçarsa hiç kitaba uyar mı aşk yağmur bile emanetken toprağa!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR KİTAP AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR KİTAP AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bölüm ayıklamak haksızlık bu şiire biliyorum ama çok etkiledi burası beni:
" evet çok yaprak eskitti takvimler ve zor öğreniyorum doğru hatta aptalın tekiyim ya da ufacık harflerle yazılmışsın alnıma ve okuması yazmasından zor belki açlığım körlüğümden iştahlı istediğini söyle hiç umurumda olmuyor...
ama ne olur ’önce sınav edip sonra sonra ders veren dünya gibi davranma bana’ "
YÜREK SESİNİZ ÇAĞLASIN EFENİM.