Gökyüzünde gezerken şiir girdi düşüme Verdi yün hırkasını dedi aman üşüme Aldırma korkma sakın başına üşüşüme Alıp kaçmaya geldim paranoyak zamandan Üzülürüm inan ki yok yere ağlamandan.
Mürekkep içti kalem gecenin siyahından Ay nuruyla kutsayıp kurtardı günahından Çıkarttı dizeleri acıyan cenahından Köküyle gül yutturup yırtarak boğazımı Al kanlara boyadı bu gece son yazımı.
Rüyalara köleydi aşığa meydi gönlüm Anlatmam mümkün değil acayip şeydi gönlüm Yük taşıyan garip mi bilmem ki neydi gönlüm Gökyüzünden toplayıp tasımı tarağımı Aramaya başladım yerde esin bağımı.
Otların arasında güllerin şebneminde Karınca yuvasında yaş toprağın neminde Daha güneş doğmadan bir seher döneminde Elimde kalemimle kurcalayıp her yeri Başlamıştım bir defa dönmek olmazdı geri.
Yorulmak ne bilmeden koşa koşa peşinde Yanarak şiir sesli ecenin ateşinde Saatler nehir oldu sabahın güneşinde Uykumu haram ettim düşlerimi yitirdim Tekrar beklerim dedim şiirimi bitirdim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VE ŞİİR BİTTİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VE ŞİİR BİTTİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biten 2011 şiiri olsun... 2012 yılı ise şiir denizi... Ve mutluluk deryası...
Afet Hanımcım, güzel anne Profil resminiz ana yüreğimi titretiyor... Rabbim sizin de, benim de, cümlesinin de yavrularını ve sevdiklerini bağışlasın. Mutlulukla, sevgiyle Öptüm ana yüreğinizden ve şiirin büyülü sesinden...
Canımsın ablam, şiir bitti derken 2011 yılı itibariyle şiirin bittiğini anlıyorum.Aksini düşünmek bile istemiyorum ki.Biliyorum sen şiirsiz nefes alamazsın.Sanata, şiire gönül veren insanların kronik hastalığıdır bu kendimden biliyorum :)
Şiirimize gelirsek , her zaman ki gibi hayranlıkla okudum.İmgelerin, anlatımın yine sımsıcaktı.
Teşekkür ederim bu güzellik için.Selam, sevgi ve hürmetlerimle.
Not : Unutmuşum, ablam yeni yılını en içten dileklerimle kutluyor, yeni yılda nice güzelliklerin şiirle birlikte ömründe nefeslenmesini diliyorum.
Şükran AY tarafından 12/31/2011 10:08:14 AM zamanında düzenlenmiştir.
Eski yıla veda ederken geride bıraktığınız eserlerinizi hayranlıkla izlediğimiz gibi yeni yıllarda da inşallah tükenmiyecek şiirlerinizi okuyarak haz alacaz. Kalbi saygı ve muhabbetim Hocama...