sırıtmakta ekşidikçe sırtı sarılı sızım sakladıkça ellerimi, daha da öykünüyor iç cebim geceye yazılıyor yine kara çarşaflı kalp/azan heceler üşüşür yine birazdan gri melodramlı barok düşler sarkacında tavus tüyü Eros’un eminim, üşürsün yine yazdan! biraz kendim diyorum buğuna, biraz hazan!
küflenmiş tuz kokuyor tenim borazan uykular deriyorum döşüme anasona döşenip yalnızlıktan deliriyorum bakma kalabalık düşündüğüme gri külleri, kırmızıgüllerin yetimi sayıyorum bilendikçe neden/siz köreliyorum ırgaladıkça deniz gözlerimi neden gözlerime alıyorum denizi aksini kovmuştum diyorum da neden seni hâlâ den den li görüyorum tam anlatamayacağım biliyorum nefesin diyorum, nefesin!
hatırlı/yorum taksirata düşmeden az evveldi bir el vermiştim sana ki; geleceğimi imzala! şimdi neden biricik bukleli özlem esiyor kargacık burgacık dizeler dilim dilim postalanmış milyonuncu kere adrese teslim diye -neden; yoksun!- söyle adresi ezber tümce d a m s ı z odalar neden soğuk oluyor neden pastanın bir ucu yok!
bir limansız gemi daha geçti az evvel bir halka daha eklendi böğrüme sen inanırdın mutlak aşka ben tapardım! dünün çıplaksa nasıl doyar ki; ayak ucun notasını ezbere bildiği halde neden çalmaz aşkın tamburası söylesene neden acır ki; tam burası!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIN TAMBURASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIN TAMBURASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir limansız gemi daha geçti az evvel bir halka daha eklendi böğrüme sen inanırdın mutlak aşka ben tapardım! dünün çıplaksa nasıl doyar ki; ayak ucun notasını ezbere bildiği halde neden çalmaz aşkın tamburası söylesene neden acır ki; tam burası!..
bir halka daha eklendi böğrüme
sen inanırdın mutlak aşka
ben tapardım!
dünün çıplaksa nasıl doyar ki; ayak ucun
notasını ezbere bildiği halde
neden çalmaz aşkın tamburası
söylesene neden acır ki; tam burası!..
EMEĞİNE SAGLIK SERHAT KARDEŞİMİN..SAYGIMLA KUTLADIM