yürüyorum hüzne bulanmış ve gitmemek giyinik natürmort adımlarla aksak bir burukluk yağıyor yine bir tebessüm bile alabilirim belki üzerime düşmese ünlemlerin gölgeme yürümesen nü adımlarla, kuzeyime kuzeyime!
kimbilir kaç kişiyi üşütüyorsun şehir, ben gibi renkli ne varsa silik bir hararetin teyakkuz hali giyimli ürkek bir pandomim daha eksiltti mimiklerim ki; taziye vurmuş eşgale, tuz gibi -tıpkı, ayrılık ölümden beter hâli- migrene zevval çatırdıyor beynim, hınca hınç göz, göre göre bilenir değil mi! neye yarar şimdi sana uzun soneler üflesem nasıl göz göre göre köreldi şahmerdan sıra sizin hadi sıralananın şimdi irislere topyekun resmi geçit âh’lar bundan gayrı resimlerin topu, geçitten muaf!
tahiyyat somunu gibi kızarır elbet yanakların od’un yanmaksa, bahttan elbet, kireç kuyusu düşlerin olur ben gibi, hakkını almışsan aşktan!
zılgıtlanmışsa türevi bir kere titremişse pandülün raksı zayıflamışsa o şişman kadın iyice! ve bırakmışsa dansı! beklersin boşu boşuna bir sevinin topacı çatlarsa başlamadan bitmiştir opera!
ihtimal soyunuk uyanırsın, pejmürde sabahlara tutulursa ay köhnemiş hülyalar gibi şiirlerin olur -her şiir sondur hani, ertesi yeniden başlar- hep yanında yatırsan da! ne bir müjde okşar başını ne de gözlerin, sus mücevherli şuh bakışlar yakalar kazandibi gibidir ayrık sulta rejimi bozulmuşsa final_ fail birlikteliği!
sevgi eksilmezmiş sevgili eskise de tüküreyim aklına şair insan, yüzde doksan sevmeye meyilli bir kere sevgili de terk etmeye!
yoksa neden, her sevenin sırtı düz yüzü ütülü değil nedir o halde, bu g/enzimdeki zehir!
ama, bir neden yoksa ve bunu e d e n bir o k s a !
... .. .
o zamanaşka bir dolunay tutulması diyelim mi! neden mi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOLUNAY TUTULMASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOLUNAY TUTULMASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
işte şair. bu tür şiirlerde bakıldığında peşpeşe ounan şiirler can sıkar. çünkü sadece duygular zaman ve yer değiştirmiştir şiiirlerde. burada anlatımda her şiirde farklı izah edilmiştir. burada okuyan hem sıkılmıyor. hem öğreniyor.
kimbilir kaç kişiyi üşütüyorsun şehir, ben gibi renkli ne varsa silik bir hararetin teyakkuz hali giyimli ürkek bir pandomim daha eksiltti mimiklerim ki; taziye vurmuş eşgale, tuz gibi -tıpkı, ayrılık ölümden beter hâli- migrene zevval çatırdıyor beynim, hınca hınç göz, göre göre bilenir değil mi! neye yarar şimdi sana uzun soneler üflesem nasıl göz göre göre köreldi şahmerdan sıra sizin hadi sıralananın şimdi irislere topyekun resmi geçit âh’lar bundan gayrı resimlerin topu, geçitten muaf!
burada anlatımda her şiirde farklı izah edilmiştir. burada okuyan hem sıkılmıyor. hem öğreniyor.