Ben yaralı güvercin özgürlüğe hasretim Kapattılar kafese gün vururken dağlara Belki de bu yüzdendir taş yakan hararetim Haykırsam ulaşır mı sesim yeşil bağlara? Dileğim uçmak tekrar onarın kanadımı Söyleyin benim gibi kalbiniz kanadı mı? Sana mı kaldı doğru of serseri başım of! Akıyor gözlerimden kurumuyor yaşım of!
Kapağından girmişim korkulu bir masalın Savaşıp duruyorum cücelerle devlerle Etrafıma örülmüş taş duvar kalın kalın Ömrüm mü tükenecek üç adımlık evlerle? Baştan sona gidip gel tutarı bir dakika Geçmek bilmez saatler burada fil hakika. Dilekçe mi yazarsın kırılası elim of! Rutubetten ağrıyor dik durmayan belim of!
Gerçekleri sorunca söz söylenmez saraya Sanki yıkmışım gibi cezayı bindirdiler Yalan girdi araya uğradım iftiraya Kapatıp bir kutuya isyanı dindirdiler. Affedilir mi bilmem bana yüklenen cezam Of çekiyor sürekli bedenimde her azam. Dürüstlük nene gerek of deli yüreğim of! Yalanlara doğrumla bir ben mi gereğim of!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OF ÇEKİYOR AZALARIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OF ÇEKİYOR AZALARIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Önce kaçayım dedim.Off sesi susmadı.Bir kutudan mı? geliyor bu offlar.Bir off ta benden.Ben bu şiire ne diyeyim off off.Tekrar okudum çok güzelmiş.Bu tür seslendirmeyi almıyor bilgisayarım.Ya ben bilmiyorum nasıl yüklenir off.
Nedense her Offf çekişler dikkatimi çeker. Bazen "karşıki dağların yıkıl.."masına kadar varsa da şunu sormadan edemiyor insan: - Çekende mi çektirende mi suç?
Ehl-i tasavvufun " Off " çekmek yerine " Aff " çekme tavsiyesini de unutmamak gerekir galiba.
Memleketimi hatırladım Afet Hanım, sağ olun!
Aslında, "cüceler " le savaşın değmeyeceğine, " devler " le savaşın da daha çok sıkıntı ve zarar getireceğine inanırım.
gahi ahlı gahi oflu gahi ohlu gahi pofpoflu büyürüz büyütürüz bazen bakış açımızca yürür dururuz hep kendimize kendimizce dolaşırız dünya kadar sonuca mesul bir ömür toplamınca varırız huzur-u hakk'a ol hakk'ın divanında ulaşırız son- (suz) uca
bu sayfa her dem şiir tebriklerim hayata kattığınız erdemli sevgi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız ecem..:) sevgim saygım selamlarımla..
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ tarafından 10/9/2011 6:04:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Off ki off ablam. Doğruları yazanın etiketi hazır: kibirli, ukalâ. Neye kime gerek gerçekler, yeter ki aşk olsun gerisi hikâye:) Çok güzeldi şiir, yaralarınızda yaralarım kanadı. Kaleminiz yazsın hep. Selam ve saygımla.